To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Επέστρεψε στη JWT το Philadelphia

Επέστρεψε στη JWT το Philadelphia
Επέστρεψε στη JWT το Philadelphia

Τη σχέση που διατηρούσε για πολλά χρόνια με την JWT ανέκτησε το brand τυριού Philadelphia, καθώς την προσέλαβε για τον χειρισμό του, ύψους 35 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού δημιουργικού της λογαριασμού, χωρίς να έχει προηγηθεί spec.

Η JWT συνεργάζεται ήδη με τη μητρική εταιρεία του brand, Mondelez International, ενώ είχε δουλέψει για κάποιες δεκαετίες για το Philadelphia, μέχρι το 2013. Τη χρονιά εκείνη, η μάρκα προχώρησε σε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών, που είχαν σαν αποτέλεσμα την πρόσληψη της Bartle Bogle Hegarty. Ωστόσο, η εν λόγω συνεργασία είχε διάρκεια ενός μόλις χρόνου κι αποτέλεσμα μια καμπάνια. Το 2014, οι δρόμοι BBH και Philadelphia χώρισαν και, προσωρινά φάνηκε πως η μάρκα θα χειριζόταν in-house το δημιουργικό κομμάτι.

«Είμαστε χαρούμενοι με την επαναπρόσληψη της JWT κι ανυπομονούμε να συνεργαστούμε ξανά με έναν συνεργάτη που έχουμε τεστάρει και μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος» ανέφερε η European equity Manager του Philadelphia, Greta Hammel.