To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Eurobank: 6 εκατ. η διαφημιστική δαπάνη το 9μηνο

Eurobank: 6 εκατ. η διαφημιστική δαπάνη το 9μηνο
Στα 5.805.186 ευρώ ανήλθε η διαφημιστική δαπάνη του ομίλου της Eurobank Ergasias την περίοδο 1/1 - 30/9/2016.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα βάσει του άρθρου 6 του Ν. 4374/2016, το μεγαλύτερο διαφημιστικό budget απορρόφησε η Antenna TV ΑΕ το οποίο ανήλθε σε 474.384 ευρώ, ακολουθεί η Νέα Τηλεόραση ΑΕ με 404.514 ευρώ, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Alpha Δορυφορική Τηλεόραση ΑΕ με 402.302 ευρώ.

Όπως σημειώνεται από την Τράπεζα, στα 5,8 εκατ. ευρώ δεν συμπεριλαμβάνονται επιβαρύνσεις υπέρ Ελληνικού Δημοσίου (Φ.Π.Α., Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης) και υπέρ τρίτων (Αγγελιόσημο), συνολικού ποσού 2.271.357 ευρώ, ενώ περιλαμβάνονται οι πληρωμές των ελληνικών θυγατρικών ασφαλιστικών εταιρειών μέχρι και  την 04.08.2016, ημερομηνία κατά την οποία ολοκληρώθηκε η πώληση του 80% του μετοχικού κεφαλαίου της Eurolife ERB Insurance Group Ανώνυμος Εταιρεία Συμμετοχών.
TAGS: Eurobank