To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Facebook: Ξεκινά τη διάθεση 100% Ιn-View διαφήμισης

Facebook: Ξεκινά τη διάθεση 100% Ιn-View διαφήμισης
Facebook: Ξεκινά τη διάθεση 100% Ιn-View διαφήμισης

Μέσα στην τρέχουσα χρονιά, το Facebook θα ξεκινήσει να επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να πληρώνουν για μια διαφήμιση, μονάχα αν το 100% αυτής εμφανίζεται στην οθόνη του χρήστη. Ωστόσο, δεν θα υπάρχουν προδιαγραφές για το χρονικό διάστημα που η διαφήμιση θα πρέπει να παραμένει εμφανής πριν χρεωθεί ο διαφημιζόμενος, σύμφωνα με όσα τόνισε εκπρόσωπος του social δικτύου.

Είναι γεγονός πάντως πως από τη στιγμή που η επιλογή του 100% in-view buying θα επεκταθεί μονάχα στις διαφημίσεις που \"τρέχουν\" στο news feed του Facebook (το μοναδικό σημείο που μπορούν να εμφανίζονται στο mobile site και στις apps), η έλλειψη ενός χρονικού ορίου θα μπορούσε να αποδυναμώσει την αξία της συγκεκριμένης επιλογής για τους διαφημιζόμενους.

Έτσι, αν κάποιος χρήστης κάνει γρήγορο scroll στο news feed, τότε ένα brand θα πρέπει να πληρώσει για κάθε διαφήμιση που παρακολουθείται βιαστικά, καθώς η επιλογή 100% in-view απαιτεί την πλήρη εμφάνιση της διαφήμισης στην οθόνη. Σε αυτή την περίπτωση, η διαφήμιση θα μπορούσε να γίνει ορατή από τον χρήστη, αν είχε μικρές διαστάσεις. Η κίνηση αυτή του Facebook έχει σαν στόχο να ικανοποιήσει τις αυξανόμενες απαιτήσεις των διαφημιζόμενων για ικανοποιητική θέαση, ωστόσο θα το πράξει με τις δικές του προδιαγραφές.

Την απόφαση του social δικτύου υποδέχτηκε με θετικό τρόπο ο chief marketing και communications officer της Unilever, Keith Weed, που δήλωσε μεταξύ άλλων: \"Ελπίζουμε πως αυτά τα βήματα θα οδηγήσουν στην 100% θέαση, μέσω third party επαλήθευσης\".

TAGS: advertising