To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Φλερτάρει» με Cannes Lion η OgilvyOne!

«Φλερτάρει» με Cannes Lion η OgilvyOne!
«Φλερτάρει» με Cannes Lion η OgilvyOne!

Αντιμέτωπη με μια πολύ μεγάλη πρόκλσηση είναι η OgilvyOne Athens, καθώς η καμπάνια «Love in the end» που δημιούργησε και παρουσίασε για λογαριασμό της Mondelez Και της Lacta, συμπεριλήφθηκε σε shortlist κατηγορίας του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

Συγκεκριμένα, η καμπάνια της OgilvyOne Athens είναι υποψήφια για τρία Cannes Lions στην κατηγορία Branded Content and Entertainment και πιο συγκεκριμένα στις υποκατηγορίες «Best fictional program, series or film where a client has successfully created a drama, comedy or miniseries around a product», «Best use or integration of usergenerated content» και «Best integrated content campaign». Σε περίπτωση που όλα κυλήσουν κατ\'ευχήν κι εξασφαλιστεί κάποιο βραβείο, θα είναι το πρώτο για την Ελλάδα στη διοργάνωση από το 2004. Η απονομή έχει προγραμματιστεί για το βράδυ του Σαββάτου.