To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Google: Στο 50% η απήχηση της online διαφήμισης

Google: Στο 50% η απήχηση της online διαφήμισης
Google: Στο 50% η απήχηση της online διαφήμισης

Υπάρχουν χωρίς αμφιβολία πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την προβολή αλλά και το εάν μία διαφήμιση θα βρει το «στόχο» της, δηλαδή το χρήστη στο Διαδίκτυο. Μερικοί από αυτούς είναι σαφώς πότε προβάλλεται η διαφήμιση, με ποιον τρόπο τοποθετείται σε μια ιστοσελίδα και κατά πόσο, επίσης, ο χρήστης αρέσκεται σε τέτοιου τύπου διαφημιστικά. Υπάρχει, επιπλέον, ένα ζήτημα που αφορά τις ενσωματωμένες video διαφημίσεις στα sites (πρόκειται για τις διαφημίσεις οι οποίες ανοίγουν αυτόματα σε πλήρες παράθυρο με το άνοιγμα της ιστοσελίδας και ο χρήστης δεν μπορεί να τις παρακάμψει), στις οποίες έχει αποδειχθεί πως οι χρήστες απλά κοιτούν άλλες ιστοσελίδες μέχρι το τέλος του διαφημιστικού και επανέρχονται για να διαβάσουν αυτό που τους ενδιαφέρει.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Google, το 46% όλων των διαφημιστικών video που προβάλλονται στις ΗΠΑ δεν θα τα δουν ποτέ οι χρήστες-καταναλωτές. Το αντίστοιχο νούμερο για το Ηνωμένο Βασίλειο αγγίζει το 42%. Τα συγκεκριμένα στοιχεία προέρχονται από το σύστημα διαφημιστικής προβολής της ίδιας της Google, ενώ από τις μετρήσεις έχει εξαιρεθεί το youtube. Η Google αξίζει να υπογραμμιστεί πως προχώρησε σε αντίστοιχες μετρήσεις και στο youtube, οι οποίες δείχνουν μια διαφορετική εικόνα. Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία της εταιρείας, το 87% των διαφημίσεων στο youtube εμφανίζονται με την ένδειξη «προβεβλημένες».

TAGS: advertising