To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H OgilvyOne για την κουβερτούρα Παυλίδης

H OgilvyOne για την κουβερτούρα Παυλίδης
H OgilvyOne για την κουβερτούρα Παυλίδης

Η νέα Κουβερτούρα Παυλίδης σπάει, ζυγίζεται, τρίβεται και λιώνει σε χρόνο ρεκόρ και η OgilvyOne το αναπαριστά με τον πιο πρωτότυπο τρόπο μέσα από ένα interactive video quiz στο http://kouvertourapavlides.gr

Η ιδέα είναι απλή: αφού είναι τόσο εύκολο και γρήγορο να χρησιμοποιήσεις τη νέα Κουβερτούρα Παυλίδης, μπορούν και οι ίδιες οι χρήσεις της να γίνουν μονάδα μέτρησης ταχύτητας σε ένα quiz ζαχαροπλαστικής που θα δείξει στους χρήστες αν μιλούν... “άπταιστα γλυκά”!

Για τη δημιουργία αυτής της video εμπειρίας, η OgilvyOne «ζωντάνεψε» - με τη βοήθεια της Foss Productions - τις κοπέλες που απεικονίζονται στις τρεις συσκευασίες και η καθεμία έγινε πρωταγωνίστρια σε ένα δωμάτιο αισθητικής ‘50s, στα χρώματα της κάθε συσκευασίας, μπλε, κόκκινο και ασπρόμαυρο.

Οι τρεις πρωταγωνίστριες κάνουν μια διαφορετική χρήση της Κουβερτούρας κάθε φορά και ο χρήστης καλείται να δοκιμάσει τις γνώσεις του, απαντώντας σε 3 συνολικά ερωτήσεις, μέχρι η κοπέλα να σπάσει, να λιώσει, να μετρήσει ή να τρίψει την Κουβερτούρα. Οι χρήστες μπορούν να παίξουν ξανά και ξανά για να δουν τις κοπέλες σε διαφορετικές δράσεις και να απαντήσουν σε νέες ερωτήσεις για να μπουν στην κλήρωση για ένα μίξερ retro αισθητικής, αλλά και συσκευασίες Κουβερτούρας Παυλίδη.

Η υποδοχή από τους φίλους της ζαχαροπλαστικής ήταν ένθερμη και ήδη τις 4 πρώτες μέρες περισσότεροι από 6.000 χρήστες έπαιξαν στο Κουβερτούρα Quiz.

 

TAGS: advertising