To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Havas Worldwide: Ενισχύει digital και δημιουργικό

Havas Worldwide: Ενισχύει digital και δημιουργικό
Havas Worldwide: Ενισχύει digital και δημιουργικό

Να φέρει πιο κοντά τα shops του δικτύου της Havas Worldwide απ\' όλο τον κόσμο επιδιώκει ο global CEO της εταιρείας Andrew Benett, ώστε να επιτύχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες. Με αυτό το στόχο κατά νου, η εταιρεία ανακοίνωσε δυο νέες προσλήψεις executive στελεχών.

Συγκεκριμένα, πρόσθεσε στο δυναμικό της τον Matt Howell, για να καλύψει τη θέση του global chief digital officer. Ο Howell έκανε τα πρώτα του σημαντικά βήματα στην R/GA, ενώ αποτέλεσε global chief digital officer των Arnold Worldwide και Havas Creative Group. Επιπλέον, προσέλαβε και τον πρώην executive creative officer της BBDO New York, Toygar Bazarkaya για να αναλάβει καθήκοντα chief creative officer στην περιφέρεια Αμερικής.

Σύμφωνα με τον Benett, τα δυο νέα στελέχη αναλαμβάνουν κοινη αποστολή, μέσω των ρόλων τους, να προωθήσουν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Bazarkaya προέρχεται από εξαετή παρουαία στην BBDO, όπου παρουσίασε δουλειές για τις Visa, Mercedes, Gillette, Campbell\'s και MLB, Στη Havas θα επιφορτιστεί με την ενοποίηση των γραφείων Βόρειας και Νότιας Αμερικής, ώστε να ενισχύσει την παραγωγή projects και καμπανιών.