To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Heineken: Νέα καμπάνια για το Champions League

Heineken: Νέα καμπάνια για το Champions League
Heineken: Νέα καμπάνια για το Champions League

Η Heineken έχει θέσει σαν στόχο να \"χτίσει\" πάνω στην επιτυχία της περσινής καμπάνιας για το Champions League με τίτλο #ShareTheSofa, παρουσιάζοντας τη νέα marketing ενέργεια #ChampionTheMatch, η οποία ποντάρει στη χρήση των social media όχι μονάχα κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και σε ολόκληρη την ημέρα που τον περιλαμβάνει.

Ένα παγκόσμιο τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 90 δευτερολέπτων, που φέρει τίτλο \"The Match\" δείχνει πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένα φίλαθλος για να παρακολουθήσει ένα σπουδαίο παιχνίδι, ενώ σηματοδοτεί την ένατη διαδοχική σεζόν που η μάρκα μπίρας αποτελεί επίσημο χορηγό της διοργάνωσης, που την παρακολουθούν περισσότεροι από 4,2 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.

Σε συνδυασμό με ένα teaser, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο άσος της Μπαρτσελόνα, Xavi, η διαφήμιση απευθύνει πρόσκληση σε δράση μέσω της ψηφιακής έκδοσης, που «τρέχει» στο Twitter.

Πέρα από το digital, η καμπάνια θα επεκταθεί κι εκτός Ευρώπης μέσω του UEFA Champions League Trophy tour, με promotions που θα προσφέρουν δώρα στους φιλάθλους.