To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Duracell στον \"πόλεμο\" Seahawks-49ers!

Η Duracell στον \"πόλεμο\" Seahawks-49ers!
Η Duracell στον \"πόλεμο\" Seahawks-49ers!

Αφού μπήκε χωρίς πρόθεση στην αντιπαράθεση μεταξύ των Seattle Seahawks και των San Francisco 49ers (ομάδες του αμερικάνικου football), η Duracell της Procter & Gamble θέλει τώρα την προβολή του νέου της διαφημιστικού κατά τη διάρκεια του αγώνα μεταξύ των δυο ομάδων, που θα μεταδοθεί την προσεχή Κυριακή από το δίκτυο Fox.

Το νέο online video, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, παρουσιάζει τον fullback των Seahwaks, Derrick Coleman που αντιμετωπίζει πρόβλημα ακοής, να χρησιμοποιεί τις μπαταρίες του brand για να ενισχύσει την ακοή του και να μπορεί ακούει τους θορυβώδεις οπαδούς της ομάδας του. Μια άλλη διαφήμιση που ήδη προβάλλεται από τη μάρκα ακουστικών Beats by Dre, παρουσιάζει τον quarterback του San Francisco, Colin Kaepernick να φοράει ακουσικά της μάρκας για να \"πνίξει\" τις φωνές των ίδιων οπαδών!


Η διαφήμιση της Beats έπαιξε ήδη κατά τη διάρκεια των NFL Playoffs και μπορεί να προβληθεί και την Κυριακή, αν και η ίδια η εταιρεία δεν το επιβεβαιώνει. Ωστόσο, η P&G που δεν είχε ποτέ πρόθεση να παράγει μια \"απάντηση\" για τη Beats, δεν αντιλήφθηκε αρχικά τη σύνδεση των δυο διαφημιστικών και τώρα προσπαθεί να εισάγει το σποτ μέσα στο παιχνίδι.

\"Αρχικά, προορίζαμε το σποτ μονάχα για online προβολή, ωστόσο η μεγάλη ανταπόκριση από τους καταναλωτές, μας υποχρέωσε να σκεφτούμε κι άλλα πράγματα\" τόνισε χαρακτηριστικά ο Marketing Director της Duracell, Jeff Jarrett.     

Τα εμπόδια στο δρόμο της Duracell

Το διαφημιστικό της Duracell, που συγκέντρωσε 2,3 εκατ. views στο YouTube το διάστημα 10-14 Ιανουαρίου, είναι πιο πιθανό να γίνει αρεστό στο Seattle παρά στο San Francisco, ωστόσο το brand δεν έχει ιδιαίτερες ανησυχίες για την εξέλιξη αυτή. Το original διαφημιστικό της καμπάνιας \"Trust Your Power\", που δημιούργησε η Saatchi & Saatchi New York και παρουσίασε την ιστορία του linebacker του San Francisco, Patrick Willis, είχε διαδοθεί αρχικά στο internet, ωστόσο προβλήθηκε τελικά και στην τηλεόραση, στη διάρκεια ενός περσινού αγώνα.



 

\"Αναζητούμε πάντα ενδιαφέρουσες ιστορίες, οι οποίες αποτελούν μεταφορές των πλεονεκτημάτων του brand\" συμπλήρωσε ο Jarrett.

Από την πλευρά του, το σποτ της Beats που δημιούργησε η R/GA επωφελήθηκε συμπτωματικά, καθώς ξεκίνησε να προβάλλεται τον Δεκέμβριο, μικα εβδομάδα μετά την είσοδο των Seahwks στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες, για το πιο θορυβώδες κοινό!