To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Επανάσταση στην outdoor επικοινωνία

Η Επανάσταση στην outdoor επικοινωνία
Η Επανάσταση στην outdoor επικοινωνία

adb: Μπορείτε να μας παρουσιάσετε συνοπτικά το σύστημα Traxx; Περί τίνος ακριβώς πρόκειται, σε ποιους απευθύνεται και τι μπορεί να προσφέρει;

H.Δ.:
Το Traxx είναι ένα διεθνώς πατενταρισμένο σύστημα ανάρτησης γραφικών, που έχει σχεδιαστεί για να κάνει την αλλαγή γραφικών σε ημιφορτηγά, φορτηγά ή ρυμουλκούμενα οχήματα, εύκολη και γρήγορη. Είναι οικονομικά αποδοτικό, απαιτώντας τον ελάχιστο χρόνο ακινητοποίησης του οχήματος. Μπορούμε να αλλάξουμε τα γραφικά στο κάθε όχημα μέσα σε 30 λεπτά. Όλα τα προϊόντα είναι κατοχυρωμένα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και έχουν δοκιμαστεί από τον ανεξάρτητο φορέα ελέγχου και πιστοποίησης MIRA στο Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε να πληρούν τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα, έχοντας υπόψη το σκληρό περιβάλλον που αντιμετωπίζουν τα φορτηγά κατά την καθημερινή χρήση τους. Επίσης, όλα τα υλικά που τοποθετούνται είναι ανακυκλώσιμα και μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, δυνατότητα που καθιστά τη λύση ως τη μοναδική με την ελάχιστη επίπτωση στο περιβάλλον. Είναι μια καινοτόμος οικολογική λύση.

adb: Ποια είναι τα βασικά του τεχνικά χαρακτηριστικά;

H.Δ.:
Η τεχνολογία του Traxx είναι ασυναγώνιστη όσο αφορά στην απόδοση και την ευκολία χρήσης. Τα βασικά χαρακτηριστικά, όπως η προσαρμοστικότητα, το τέντωμα του υλικού, το βάρος, οι διαστάσεις, και ο σεβασμός στο περιβάλλον, είναι όλα κορυφαία σε σχέση με άλλους τρόπους χρήσης γραφικών σε οχήματα ή σε σχέση με άλλα παρόμοιας φιλοσοφίας συστήματα. Ένα σύστημα ανάρτησης γραφικών σε φορτηγά μπορεί να χαρακτηριστεί αποτελεσματικό μόνο αν η εκτέλεση της αλλαγής της καμπάνιας είναι γρήγορη και εύκολη και δεν επηρεάζει τη λειτουργία του στόλου. Η τεχνολογία Traxx επιτρέπει καμπάνιες να αλλάζουν μέσα σε μόλις 30 λεπτά ανά φορτηγό πόλης, σε σύγκριση με τις οκτώ ώρες που απαιτούνται για τη χρήση παραδοσιακών μεθόδων επικόλλησης αυτοκόλλητου φιλμ, χωρίς να υπολογίζουμε το χρόνο και το κόστος αποκόλλησης παλαιών γραφικών και το χρόνο και το κόστος επισκευής του θαλάμου. Είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι, πέρα και πάνω από τα προϊόντα μας, κάθε φάση της δουλειάς μας, από την έρευνα και την ανάπτυξη έως τη διαχείριση των πληροφοριών, είναι πιστοποιημένη με ISO 9001 και ISO 14001 - έχουμε μια πραγματικά ολοκληρωμένη λύση στήριξης με το ελαφρύτερο, πιο λεπτό και πιο περιβαλλοντικά φιλικό σύστημα που είναι διαθέσιμο στην παγκόσμια αγορά.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα πλεονεκτήματα του συστήματος; Γιατί να το επιλέξει ένας διαφημιζόμενος;

H.Δ.:
Ζούμε σε μια εποχή που τα προϊόντα και τα brands αλλάζουν πολύ συχνότερα απ’ ό,τι στο παρελθόν και μαζί με αυτά οι εταιρείες προσαρμόζουν την εκάστοτε στρατηγική τους επικοινωνία χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα επικοινωνίας. Τώρα, με τη λύση Traxx μπορούν να εντάξουν πλέον τα φορτηγά τους ή των συνεργατών τους σε οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια. Τα φορτηγά δεν ειναι πια «δέσμια» παρωχημένων λύσεων, που για να τα «ντύσεις», τα αποσύρεις 1-2 ημέρες απο την πραγματική τους δουλειά, που εκτοξεύει το συνολικό κόστος της επένδυσης. Για παράδειγμα, είναι λυπηρό, και μας εχει συμβεί, μια εταιρεία να διαφημίζει τη νέα συσκευασία του προϊόντος της και να επενδύει σε αυτή και ταυτόχρονα το φορτηγό που μεταφέρει το νέο αυτό προϊόν να έχει γραφικό με την παλιά συσκευασία... Συντονισμός, λοιπόν, όλου του διαφημιστικού πλάνου επικοινωνίας με τα φορτηγά μέσω της λύσης Traxx. Οι εταιρείες παραδοσιακά χρησιμοποιούν το στόλο οχημάτων τους για να επικοινωνούν την εταιρική τους ταυτότητα ή οποιοδήποτε άλλο μήνυμα επιθυμούν, στο ευρύ κοινό. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της ζωής του κάθε οχήματος θα το δει κατ’ επανάληψη πολύ κόσμος, καθώς αυτό κυκλοφορεί στους δρόμους, επιτρέποντας στις εταιρείες να κρατήσουν το όνομά τους οικείο στη συνείδηση του κοινού. Το σύστημα Traxx δίνει τη δυνατότητα σε όσους το επιλέξουν, να διατηρούν την εταιρική ταυτότητα σύγχρονη και επίκαιρη, ενώ ταυτόχρονα θα μπορούν να περνάνε το αντίστοιχο μήνυμα προς το καταναλωτικό κοινό, ανάλογα με την εποχή ή τις διάφορες καμπάνιες που διαρκώς σχεδιάζουν και υλοποιούν. Έτσι, γίνεται πλήρης αξιοποίηση του στόλου των οχημάτων, σαν το πιο αποτελεσματικό μέσο υπαίθριας διαφήμισης, και μάλιστα κινητής.

adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες που έχετε ήδη πραγματοποιήσει και το αντικείμενό τους;

H.Δ.:
Στην Ελλάδα, το Traxx Frame System μετράει δύο χρόνια ζωής. Μέσα σε αυτή τη περίοδο, αρκετές εταιρείες το εμπιστεύθηκαν και επένδυσαν σε αυτό. MyMarket, BAZZAR, AB Βασιλόπουλος, ΒΙΟΚΟΤ, Market In, Hellenic Catering - Goody’s είναι μερικές από τις εταιρείες που αξιολόγησαν τα πλεονεκτήματα του συστήματος και σήμερα επωφελούνται από τη χρήση του. Το Traxx είναι το σύστημα ανάρτησης γραφικών σε φορτηγά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, που έχει ξεπεράσει όλα τα συστήματα του ανταγωνισμού σε αναλογία 11-1 και είναι σήμερα σε χρήση σε περισσότερα από 14.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο. Για την προώθηση του συστήματος, συνεργαζόμαστε με την εταιρεία GEOLYSTICS Business Integrators, που με έμφαση στην αειφόρο ανάπτυξη συνολικών λύσεων στο global supply chain (HAAS -hardware as a service), εξελίσσει την εφαρμογή του Traxx μέσα απο τις υπηρεσίες της και με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, καινοτομώντας στον ελκυστικό χώρο του Marketing in Logistics.


Mια ακόμη δυνατότητα

adb: Πέρα από τη δυνατότητα χρήσης του συστήματος στους ιδιόκτητους στόλους οχημάτων, υπάρχει τρόπος χρήσης του από εταιρείες που δεν διαθέτουν οχήματα, επιθυμούν όμως να αναπτύξουν μια τέτοια καμπάνια outdoor επικοινωνίας;

H.Δ.:
Φυσικά και υπάρχει. Όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό, η εταιρεία μας έχει εγκαταστήσει το σύστημα σε ένα στόλο 400 οχημάτων σε όλη την Ελλάδα, τα οποία ανήκουν σε συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες και τα διαθέτει αποκλειστικά για outdoor καμπάνιες με όσα οχήματα και για όσο διάστημα επιθυμεί ο διαφημιζόμενος. Το σύνολο των οχημάτων αυτών διαθέτουν GPS συστήματα, μέσω των οποίων είμαστε σε θέση να παρέχουμε για κάθε καμπάνια αναλυτικά στοιχεία για τα χιλιόμετρα που κάλυψαν, τις περιοχές που κατευθύνθηκαν και τις ώρες που ήταν σε κίνηση, ακόμα και σε ημερήσιο επίπεδο. Δεδομένου, επίσης, ότι τα οχήματα αυτά δεν φέρουν κάποια άλλη λογοτύπηση ή σήμανση, έχουμε δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο διαφημιστικό μέσο με δύο προϊόντα: τα trucks vision pisa, με διάσταση περίπου 2,35x6,00 μέτρα, τα οποία κινούνται κατά κύριο λόγο στις μεγάλες πόλεις, και τα trucks vision billboard, διάστασης περίπου 2,5x13,5 μέτρα, τα όποια κινούνται στις εθνικές οδούς.

adb: Η χρέωση για τον διαφημιζόμενο για αυτά τα δύο προϊόντα πώς διαμορφώνεται;

H.Δ.:
Κατ’ αρχήν πρέπει να αναφέρω ότι η χρέωση είναι άκρως ανταγωνιστική σε όλα τα υπάρχοντα προϊόντα outdoor επικοινωνίας. Διαμορφώνεται από ένα σταθερό κόστος παραγωγής, που ξεκινάει από τα 300ευρώ/όχημα και ένα μεταβλητό κόστος διαφημιστικού χρόνου ανάλογα με τον αριθμό των οχημάτων και τη διάρκεια της καμπάνιας. Eνδεικτικά για το δεύτερο και για να έχετε μια πλήρη εικόνα, μπορώ να σας αναφέρω ότι για μια καμπάνια 30 οχημάτων (60 σημεία truck pisa) για διάστημα 30 ημερών το κόστος είναι περίπου 140 ευρώ ανά όχημα ανά εβδομάδα, δηλαδή 17.000 ευρώ συνολικά, ενώ για μια αντίστοιχη καμπάνια για διάστημα τριών μηνών το κόστος κατεβαίνει στα 70 ευρώ ανά όχημα ανά εβδομάδα, δηλαδή συνολικά περίπου 25.000 ευρώ. Φυσικά, όσο μεγαλώνουν η διάρκεια και ο αριθμός των οχημάτων της κάθε καμπάνιας, τα παραπάνω κόστη διαμορφώνονται σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα, ακόμα και κάτω των 60 ευρώ ανά εβδομάδα και ανά όχημα. Όπως βλέπετε, πρόκειται για προϊόν επικοινωνίας που το κόστος του επιτρέπει αφενός να χρησιμοποιηθεί από εταιρείες με περιορισμένα budget για media, για να επικοινωνήσει ευρέως ένα προϊόν ως αυτόνομο διαφημιστικό μέσο, και αφετέρου από εταιρείες με μεγαλύτερα budget ως ένα προϊόν υπαίθριας επικοινωνίας, που θα λειτουργήσει, με πολύ περιορισμένο κόστος, συμπληρωματικά στην υπόλοιπη media επικοινωνία οποιασδήποτε καμπάνιας.

Tα οφέλη του Traxx

• Το μήνυμα αναπόφευκτα θα κουράσει και θα γίνει ανεπίκαιρο. Με το Traxx δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη να μένει το ίδιο μήνυμα στο όχημα για 3 και 4 χρόνια, επειδή είναι εύκολο και ανέξοδο να αλλάξει.
• Μπορούμε να έχουμε διαρκώς συντονισμένο το στόλο των φορτηγών μας, σύμφωνα με την τελευταία καμπάνια του τμήματος μάρκετινγκ ή, ακόμα καλύτερα, να τον χρησιμοποιούμε για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.
• Μπορούμε να χρησιμοποιούμε το στόλο για να περάσουμε σύντομα μηνύματα προς το κοινό, όπως συμμετοχή σε κινήσεις κοινωνικής ευαισθητοποίησης ή ευχές σε γιορτινές περιόδους και πολλά άλλα.
• Δεν υπάρχει κανένα κόστος για τη διαφήμιση προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή τις εταιρείες υπαίθριας διαφήμισης. Χρησιμοποιήστε το στόλο σας με ευελιξία για την ενίσχυση των στρατηγικών προώθησης πωλήσεων.