To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η ΝΔ δεν θέλει να «παγώσει» τη διαφημιστική αγορά

Η ΝΔ δεν θέλει να «παγώσει» τη διαφημιστική αγορά
Η ΝΔ δεν θέλει να «παγώσει» τη διαφημιστική αγορά

Με νέα του δήλωση, ο Γιάννης Μιχελάκης δηλώνει πως η Νέα Δημοκρατία επαναλαμβάνει την πρόταση «για την άμεση συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για κάθε προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου που θα υπερβαίνει τον χρόνο της μεταβατικής αυτής κυβέρνησης». Βέβαια, όπως σημειώνει «η Νέα Δημοκρατία δεν επιθυμεί να «παγώσει» τη διαφημιστική αγορά. Η Νέα Δημοκρατία επιδιώκει την πλήρη διαφάνεια σε αποφάσεις που αφορούν το δημόσιο χρήμα και τις σχέσεις κράτους και Μ.Μ.Ε». Ακόμη ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας αναφέρει πως «ανακοινώθηκαν άρον- άρον» και πως η Νέα Δημοκρατία δηλώνει ότι \"δεν θα επιτρέψει τη συνέχιση ανέλεγκτων διαδικασιών, που θα δεσμεύσουν τους οργανισμούς για πολλά χρόνια, όπως και την επόμενη κυβέρνηση, που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές. Επισημαίνουμε ότι, τόσο η ΔΕΗ, όσο και ο ΟΠΑΠ είναι μονοπωλιακοί Οργανισμοί, που δεν έχουν ανάγκη άμεσης διαφήμισης ώστε να διεκδικήσουν μερίδιο αγοράς από κάποιον ανταγωνιστή τους\".  
 
Ολόκληρη η δήλωση:

\"Η Νέα Δημοκρατία αντιλαμβάνεται την αμηχανία που προκάλεσε σε υπουργεία και οργανισμούς η πρόσφατη ανακοίνωσή της για διαφημιστικούς διαγωνισμούς αμφιβόλου αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας. Σε ότι αφορά τους διαγωνισμούς της ΔΕΗ και του ΟΠΑΠ, ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, που ανακοινώθηκαν άρον- άρον, η Νέα Δημοκρατία δηλώνει ότι δεν θα επιτρέψει τη συνέχιση ανέλεγκτων διαδικασιών, που θα δεσμεύσουν τους οργανισμούς για πολλά χρόνια, όπως και την επόμενη κυβέρνηση, που θα προκύψει από τις εθνικές εκλογές.

Επισημαίνουμε ότι, τόσο η ΔΕΗ, όσο και ο ΟΠΑΠ είναι μονοπωλιακοί Οργανισμοί, που δεν έχουν ανάγκη άμεσης διαφήμισης ώστε να διεκδικήσουν μερίδιο αγοράς από κάποιον ανταγωνιστή τους.     

Ως εκ τούτου, δικαιολογίες του τύπου, “ο ΟΠΑΠ πρέπει άμεσα να διαφημίσει τα παιχνίδια του για να μην χάσει μερίδιο αγοράς”, “ο ΟΠΑΠ είναι ιδιωτική εταιρία και μπορεί να κάνει ό, τι θέλει”, “δεν είναι σίγουρο ότι η ΔΕΗ θα χρησιμοποιήσει ολόκληρο το κονδύλι που εκταμιεύει”, δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές.

Όσο μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου των Οργανισμών παραμένουν πρόσωπα που όρισε η κυβέρνηση Παπανδρέου, όσο «υπεύθυνοι» για τη διανομή διαφημιστικών κονδυλίων παραμένουν στελέχη που ορίστηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση, είναι προφανές ότι τα επιχειρήματα «περί ιδιωτικής εταιρίας» δεν μπορούν να σταθούν. Και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιτραπεί η καταστρατήγηση όρων των διαγωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Γιατί είναι ή όχι αλήθεια ότι στους διαγωνισμούς των υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης, Ανάπτυξης - Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας υπάρχει μια και μόνο συμμετοχή;

Και είναι ή όχι αλήθεια ότι στις προκηρύξεις των διαγωνισμών αυτών προβλέπεται ρητώς η “ματαίωσή τους εάν ο ανταγωνισμός υπήρξε ανεπαρκής”;

Εκτός και αν τα επιλεγμένα από την προηγούμενη κυβέρνηση στελέχη των εν λόγω Υπουργείων, θεωρούν ως επαρκή ανταγωνισμό τη μια και μόνη συμμετοχή.

Η Νέα Δημοκρατία δεν επιθυμεί να «παγώσει» τη διαφημιστική αγορά. Η Νέα Δημοκρατία επιδιώκει την πλήρη διαφάνεια σε αποφάσεις που αφορούν το δημόσιο χρήμα και τις σχέσεις κράτους και Μ.Μ.Ε.

Γι’ αυτό, επαναλαμβάνουμε την πρότασή μας για την άμεση συγκρότηση διακομματικών επιτροπών, με τη συμμετοχή δικαστικών αντιπροσώπων, για κάθε προκήρυξη, αξιολόγηση και ανάθεση οποιουδήποτε κρατικού διαφημιστικού κονδυλίου που θα υπερβαίνει τον χρόνο της μεταβατικής αυτής κυβέρνησης\".