To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η παγκόσμια καμπάνια της Βρετανίας

Η παγκόσμια καμπάνια της Βρετανίας
Η παγκόσμια καμπάνια της Βρετανίας

Το VisitBritain, ο εθνικός τουριστικός οργανισμός της Μεγάλης Βρετανίας, παρουσίασε στα μέσα Ιουνίου μια, ύψους  100 εκατ λιρών, παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστούν οι Judi Dench, Dev Patel, Twiggy, Rupert Everett και Jamie Oliver σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τέσσερα εκατομμύρια επιπλέον επισκέπτες στην χώρα..Πρόκειται για την πρώτη παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια του VisitBritain την τελευταία δεκαετία και επικεφαλής της προσπάθειας είναι ο director of marketing του Οργανισμού Laurence Bresh.


Η ενέργεια είναι μέρος της ευρύτερης καμπάνιας που τρέχει το VisitBritain για την προώθηση της Μεγάλης Βρετανίας σαν τουριστικό προορισμό. Η καμπάνια θα τρέξει για δυο χρόνια και περιλαμβάνει τηλεοπτικές διαφημίσεις, πέντε μικρού μήκους ταινίες, digital δράσεις και social media εφαρμογές. Το βασικό μήνυμα (και τίτλος της καμπάνιας) \"You’re invited\" χρησιμοποιείται σε όλες τις εκτελέσεις της καμπάνιας.

Κάθε διασημότητα που συμμετέχει στην καμπάνια έχει επιλεχθεί για να προβάλλει μια διαφορετική πτυχή του Ηνωμένου Βασιλείου στις παγκόσμιες αγορές. Η ταινία με την Judy Dench’s εστιάζει στην παράδοση των κάστρων και του Shakespeare ενώ η ταινία με την Twiggy έχει για επίκεντρο την παράδοση της Μεγάλης Βρετανίας στην μόδα.

Ο Dev Patel προβάλλει την πολύ-πολιτισμική και δυναμική προοπτική της Μεγάλης Βρετανίας στην παγκόσμια ασιατική αγορά ενώ οι Rupert Everett και Jamie Oliver αποτελούν πρεσβευτές του βρετανικού θεάτρου και φαγητού αντίστοιχα.

Το VisitBritain συνεργάζεται με το BBC για να αυξήσει την κάλυψη της καμπάνιας και σε αυτό το πλαίσιο η καμπάνια θα παίζει στην Ευρώπη στο  BBC Worldwide και στι;ς ΗΠΑ συο BBC Americas.

Οι δυο εταιρείες έχουν υπογράψει μια συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας για το παγκόσμιο λανσάρισμα του BBC iPlayer, στο πλαίσιο της οποίας όλες οι βρετανικές εκπομπές που γίνονται download στην πλατφόρμα θα ολοκληρώνονται με δυο διαφημίσεις του VisitBritain.

Η, ύψους 100 εκατ λιρών, παγκόσμια καμπάνια marketing έχει σαν στόχο να αυξήσει τους επισκέπτες στην Μεγάλη Βρετανία πριν, κατά την διάρκεια και μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012. 

Το VisitBritain ελπίζει η δραστηριότητα να προσελκύσει  4 εκατ επιπλέον επισκέπτες και να αυξήσει κατά 2 δις δολάρα τα χρήματα που αφήνουν ετησίως οι τουρίστες στην Μεγάλη Βρετανία. Παράλληλα, φιλοδοξεί η προσπάθεια να συμβάλλει στην δημιουργία   50,000 νέων θέσεων εργασίας στην τουριστική βιομηχανία  τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Η κυβέρνηση έχει παραχωρήσει 50 εκατομμύρια λίρες για αυτό το σκοπό στο VisitBrain, ενώ το υπόλοιπο budget θα καλυφθεί από εμπορικούς συνεργάτες, όπως οι British Airways,  lastmininute.com, easyJet και American Express.

TAGS: advertising