To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η προοπτική της mobile διαφήμισης

Η προοπτική της mobile διαφήμισης
Η προοπτική της mobile διαφήμισης

Η mobile διαφήμιση, που για μεγάλο χρονικό διάστημα δεχόταν κριτική για το μικρό μέγεθός της, σε σύγκριση με την αντίστοιχη τηλεοπτική και desktop διαφήμιση, θα φτάσει στα 41,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας Gartner.

Μπορεί το νούμερο αυτό να απέχει αρκετά από τα 196,5 δισεκατομμύρια δολάρια που ξοδεύτηκαν για τηλεοπτική διαφήμιση και τα 110 δισεκατομμύρια στην έντυπη διαφήμιση το 2013, σύμφωνα με τα στοιχεία της Magna Global, ωστόσο είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα 32,5 δισεκατομμύρια που επενδύθηκαν στη ραδιοφωνική διαφήμιση.

«Από το 2015 ως το 2017, η ανάπτυξη θα ωφεληθεί από τις βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς, όπως η τυποποίηση των μετρήσεων και οι νέες τεχνολογίες στόχευσης, σε συνδυασμό με το διαρκές ενδιαφέρον των διαφημιζόμενων για το mobile» σημείωσε η research director της Gartner, Stephanie Baghdassarian,  
   
Για το 2014, η εταιρεία εκτιμά πως η δαπάνη στη Mobile διαφήμιση θα αγγίξει τα 18 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 37% από τα 13,1 δισεκατομμύρια του 2013. Την ίδια στιγμή, οι αντίστοιχες εκτιμήσεις των eMarketer και Starcom MediaVest, ανέφεραν πως η δαπάνη, σε παγκόσμιο επίπεδο, έφτασε στα 15,8 δισεκατομμύρια για το ίδιο έτος.