To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Soho Square για την Aegean

Η Soho Square για την Aegean
Η Soho Square για την Aegean

Η νέα ταινία της Aegean ταξιδεύει τους θεατές στη Ζάκυνθο μέσω δύο ιστοριών με παράλληλη δράση.

Στην ταινία παρουσιάζονται οι ετοιμασίες του ιδιοκτήτη και του προσωπικού της ταβέρνας, οι οποίες κυλούν ανάλογα και αλληλεπιδρούν με το διάλογο που πραγματοποιεί την ίδια στιγμή ένα ζευγάρι Άγγλων, που σχεδιάζουν να επισκεφθούν το νησί για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Κάθε σκέψη του ζευγαριού επηρεάζει άμεσα το σχεδιασμό των Ζακυνθινών για το πώς θα τους υποδεχτούν. Γιατί άλλωστε, “Κάθε φορά που κάποιος κλείνει ένα εισιτήριο για την Ελλάδα, είναι σαν να κλείνει τραπέζι και σε ένα ελληνικό ταβερνάκι”.

Είναι το μήνυμα που ακολουθεί την ταινία και παρουσιάζει τη συμβολή της Aegean στην αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού, μέσω του διευρυμένου δικτύου προορισμών της, που αυτό το καλοκαίρι αγγίζουν τους 87 προορισμούς εξωτερικού, προς 33 ελληνικά αεροδρόμια. Την καμπάνια υπογράφει το καινούργιο σλόγκαν της εταιρείας: Aegean. Για κάθε “μακριά” που θες να φέρεις κοντά.

Την ταινία σκηνοθέτησε ο Χάρης Βαφειάδης, σε παραγωγή της FOSS Productions, ενώ τη μουσική υπογράφει ο Νίκος Πορτοκάλογλου.