To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η συγγνώμη του Facebook

Η συγγνώμη του Facebook
Η συγγνώμη του Facebook

Το Facebook προχώρησε πρόσφατα σε έγγραφη συγγνώμη σε χρήστες του οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν έντονα για το \"Year In Review\" το οποίο τους έφερε στο προσκήνιο κάποιες εξαιρετικά δυσάρεστες στιγμές της χρονιάς που φεύγει.

Η πιο πρόσφατη εφαρμογή του μέσου κοινωνικής δικτύωσης (που όλοι λίγο πολύ ή για την ακρίβεια θέλοντας και μη) έχουμε δει στον τοίχο μας (ευτυχώς έχουμε ακόμη την επιλογή για το εάν θα τη δημοσιεύσουμε) επιλέγει μία σειρά από φωτογραφικές στιγμές της χρονιάς που φεύγει και δημιουργεί ένα photostory για τον χρήστη. Το βασικό πρόβλημα της συγκεκριμένης εφαρμογής είναι πως ο αλγόριθμος της επιλέγει φωτογραφίες με κάποια συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία για κάποιους από τους χρήστες «ανέσυραν» αντί για ευχάριστες εξαιρετικά δυσάρεστες στιγμές…

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του προγραμματιστή από το Ohio, Eric Mayer ο οποίος μέσα στο έτος έχασε την 6 ετών κόρη του και βρέθηκε να κοιτάζει, όπως ο ίδιος δήλωσε σε τοπικά μέσα «ξανά το πρόσωπο της τραγωδίας» μέσα από την εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου. Ο Mayer στο προσωπικό του blog χαρακτήρισε την εφαρμογή μία σχεδιαστική τραγωδία και έσπευσε να χαρακτηρίσει απαράδεκτους τους υπευθύνους τόσο για τον σχεδιασμό της εφαρμογής όσο και για τον τρόπο με τον οποίο τελικά επέλεξαν να τη λανσάρουν. 

Ο Jonathan Gheller product manager της εφαρμογής απολογήθηκε γραπτώς στον Mayer ζητώντας συγγνώμη για την αναστάτωση. Η ομάδα πίσω από την εφαρμογή, όπως έγινε γνωστό σε αμερικανικά μέσα βρίσκεται ήδη σε διαδικασία ριζικής βελτίωσης του αλγορίθμου προκειμένου στο μέλλον να αποφευχθούν τέτοια ή αντίστοιχα περιστατικά.
 

TAGS: advertising