To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η τρίτη έκδοση του European Advertising Certificate

Η τρίτη έκδοση του European Advertising Certificate
Η τρίτη έκδοση του European Advertising Certificate

Οι νεαροί επαγγελματίες από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, που συμμετείχαν στις εξετάσεις για το 2014 European Advertising Certificate της EACA, ενημερώθηκαν για τα αποτελέσματα, τα οποία διατηρήθηκαν στα ίδια, υψηλά στάνταρ των προηγούμενων ετών, με συνολικό ποσοστό επιτυχίας 98%, ενώ το 75% έλαβε τιμητική διάκριση. Το European Advertising Certificate αντιπροσωπεύει την ευκαιρία για τους εργαζόμενους εταιρειών στην Ευρώπη, με εμπειρία που δεν ξεπερνά τα δυο χρόνια, να αποκτήσουν ένα προσόν που αποτελεί εχέγγυο για τη συμμετοχή τους, ως μέλη, στην European Association of Communications Agencies (EACA).

Το Certificate προσφέρει το πρώτο συνεπές, ευρωπαϊκού επιπέδου, προσόν που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στο νεανικό προσωπικό μια εμπεριστατωμένη κατανόηση της διαφημιστικής βιομηχανίας και των διαδικασιών της και μια ολοκληρωμένη σύνοψη της brand επικοινωνίας.  
  
Το online πρόγραμμα, αποτελείται από 6 κατευθύνσεις: Advertising and Communication in Context, Understanding Clients’ Business, Client, Creative and Media Briefs, Creativity and Creative Development, Understanding Media Channels και Implementing Creative Ideas.

«Αυτή ήταν η τρίτη έκδοση του European Advertising Certificate και είναι χαρά για εμάς να παρακολουθούμε τις εξαιρετικές επιδόσεις των νεαρών επαγγελματιών» σημείωσε ο Director General της EACA, Dominic Lyle αναφορικά με τα αποτελέσματα.  

Από εκεί και πέρα, οι εγγραφές για το τέταρτο Certificate, θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο, ενώ η εξέταση θα λάβει χώρα τον Απρίλιο του 2015.

TAGS: advertising