To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe: Ανακοίνωσε τη σύνθεση για τη dmexco

IAB Europe: Ανακοίνωσε τη σύνθεση για τη dmexco
IAB Europe: Ανακοίνωσε τη σύνθεση για τη dmexco

Το IAB Europe ανακοίνωσε τη σύνθεση των ομιλητών, από όλο το φάσμα του ψηφιακού του οικοσυστήματος, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στη φετινή έκθεση dmexco. Το panel των ομιλητών θα καθοδηγήσει ο Vice Chairman του IAB Europe και COO της GroupM Interaction EMEA, Marc Panic, ενώ στο πλευρό του θα σταθούν οι Gerhard Louw (International Media Management της Deutsche Telekom και μέλος της WFA), Karim Attia (Chairman της IAB Europe Brand Advertising Committee και CEO της nugg.ad) και Daniel Knapp (Director Advertising Research στην IHS Technology).

 Το Panel έχει τη γενική ονομασία \'Unlocking a €50 billion European digital advertising industry\', θα πραγματοποιήσει τις εργασίες του στις 11 Σεπτεμβρίου και θα επικεντρωθεί στα βασικα προγράμματα του IAB Europe αναφορικά με τους κανονισμούς, τις επιχειρήσεις, την έρευνα και την εκπαίδευση.

Επιπρόσθετα, το panel θα ασχοληθεί με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς, όπως το Programmatic, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι IAB Europe Programmatic Trading Task force και IHS Technology θα παρουσιάσουν την πρώτη τους έκθεση για το European Programmatic Trading στη διάρκεια της dmexco 2014.    
  
«Είμαι ενθουσιασμένος που θα ηγηθώ του panel του IAB Europe στη dmexco 2014. Το IAB διαθέτει μεγάλη σειρά προγραμμάτων, αφιερωμένων στην ανάπτυξη της ψηφιακής βιομηχανίας και ανυπομονώ για τη συζήτηση, που μπορεί να επηρεάσει το μέλλον της αγοράς» δήλωσε ο Marc Panic. 

TAGS: advertising