To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe και EASA απαντούν στο Article 29 Working Party

IAB Europe και EASA απαντούν στο Article 29 Working Party
IAB Europe και EASA απαντούν στο Article 29 Working Party

Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ανταπόκριση που βρίσκει από τις 8 Δεκεμβρίου, όταν και κυκλοφόρησε δημόσια,  το γράμμα του Article 29 Working Party για την προστασία πληροφοριών, οι IAB Europe και EASA (European Advertising Standards Alliance)  καλωσορίζουν τον διάλογο για το πλαίσιο OBA (Online Behavioural Advertising) της IAB Europe και την Best Practice Recommendation της EASA, που στοχεύουν στην ενίσχυση των καταναλωτών, παρέχοντας διαφάνεια.

Και οι δυο οργανισμοί, εξέδωσαν απάντηση προς τα βασικά σημεία του γράμματος του Working Party, αναφέροντας μεταξύ άλλων, πως η το λογότυπο του OBA, θα καταστεί πολύ σύντομα ένα ευρέως αναγνωρισμένο σύμβολο διαφάνειας κι επιλογών για τους καταναλωτές. Παράλληλα, IAB και EASA συμφωνούν πως τα pop-ups πρέπει να αποφευχθούν, ενώ το πρόγραμμα αυτορρύθμισης, OBA, προσφέρει έναν μηχανισμό πληροφοριών, για την πρόληψη αρνητικών οικονομικών συνεπειών για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. 

«Είμαστε ικανοποιημένοι με την πρόοδο του διαλόγου ανάμεσα στις IAB Europe/EASA και το Article 29 Working Party. Έχουμε αναπτύξει μια εποικοδομητική λύση, που στοχεύει στην ενσωμάτωση του OBA μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση» σημείωσε ο Chairman της IAB Europe policy committee, Stephan Noller. Από την πλευρά της, η Vice Chairman της EASA, Angela Mills Wade υπογράμμισε πως η πρωτοβουλία OBA δεν θα αντικαταστήσει τους υπάρχοντες νόμους, ενώ οι εταιρείες οφείλουν να προσαρμοστούν με τα εθνικά νομοθετικά πλαίσια.