To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe: Library για το Programmatic Advertising

IAB Europe: Library για το Programmatic Advertising
IAB Europe: Library για το Programmatic Advertising

Η programmatic display διαφήμιση στην Ευρώπη συνεχίζει να ενισχύεται, παρουσιάζοντας ανάπτυξη 70,5% από το 2013 προς το 2014, ωστόσο παρατηρείται ακόμα κενό κατανόησης στη διαφημιστική βιομηχανία. Η πρόσληψη και εκπαίδευση ατόμων με τις σωστές δεξιότητες αναφέρθηκε σαν εμπόδιο από περισσότερους των μισών διαφημιζόμενων, εταιρειών και Publishers, στο πλαίσιο της έρευνας Programmatic Advertising. Άλλο ένα εμπόδιο που επισημάνθηκε, ήταν ο αντίκτυπος του programmatic trading στον συνολικό τζίρο.

Η Library του IAB Europe συμπληρώνει ένα μέρος του στόχου που έχει τεθεί για την εκπαίδευση της βιομηχανίας πάνω στις στρατηγικές ευκαιρίες και δυνατότητες που προσφέρει το programmatic. Οι case studies καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αγορών και ποικιλία από brands διαφημιζόμενων και publishers, όπως τα Burberry, Conde Nast, eBay, Google, Mercedes-Benz, Nescafe, Pandora, The Telegraph και TUI.

"Η πρωτοβουλιά αυτή είναι σημαντική για την ανάδειξη του αντίκτυπου του programmatic στην ανάπτυξη στρατηγικής"
ανέφερε μεταξύ άλλων η Executive Business Advisor του IAB Europe, Alison Fennah.

TAGS: advertising