To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB: Πόσο κοστίζει η διαφημιστική απάτη

IAB: Πόσο κοστίζει η διαφημιστική απάτη
IAB: Πόσο κοστίζει η διαφημιστική απάτη

Η απάτη στη διαφήμιση κοστίζει στην αγορά marketing και Media των Ηνωμένων Πολιτειών περί τα 8,2 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο, σύμφωνα με την πρώτη σχετική έκθεση που παρουσίασε το Interactive Advertising Bureau.

Περισσότερα από τα μισά χρήματα του συγκεκριμένου ποσού χάνονται κάθε σεζόν από \"μη-ανθρώπινη κίνηση\", δηλαδή ψεύτικά διαφημιστικά impressions που οι διαφημιζόμενοι αποδίδουν, ωστόσο δεν αποκτούν ποτέ επαφή με τους αληθινούς καταναλωτές, αναφέρει η έκθεση που πραγματοποίησε η Ernst & Young για λογαριασμό του IAB.

Περί το 72% των απωλειών, προέρχεται από desktop καμπάνιες, ενώ το 28% παρατηρείται στο mobile. Επίσης ένα εκτιμώμενο ποσό της τάξης των 169 εκατομμυρίων δολαρίων ξοδεύεται κάθε χρόνο για την καταπολέμηση του \"άκυρου traffic\", ενώ το \"παραβατικό περιεχόμενο\", που περιλαμβάνει κλεμμένα video προγράμματα, μουσικό και editorial περιεχόμενο, αφαιρεί άλλα 2,4 δισ. δολάρια από το συγκεκριμένο οικοσύστημα. Για το IAB, ο περιορισμός της πειρατίας θα επέφερε ένα πρόσθετο ποσό 456 εκατ. δολαρίων στη διαφήμιση γύρω από το νόμιμο περιεχόμενο κι άλλα 2 δισ. για τηλεοπτικές, κινηματογραφικές και μουσικές επιχειρήσεις.

Επιπλέον, άλλο 1,1 δισ. δολάρια χάνεται από δραστηριότητες που σχετίζονται με την κακόβουλη διαφήμιση (όπως το redirection σε sites που οι καταναλωτές δεν ήθελαν να επισκεφθούν), ενώ σε αυτό περιλαμβάνονται και 781 εκατομμύρια, προερχόμενα από τη χρήση ad-blocking προγραμμάτων. Σε ετήσια βάση, ξοδεύονται περί τα 17 εκατ. δδολάρια για την καταπολέμηση αυτού του είδους διαφήμισης.