To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

InMobi: Κερδίζει έδαφος το online advertising

InMobi: Κερδίζει έδαφος το online advertising
InMobi: Κερδίζει έδαφος το online advertising

Η Mobile Media Consumption Report βρήκε πως το 50% των παγκόσμιων χρηστών mobile διαδικτύου παραδέχτηκε ότι το mobile αποτελεί το βασικό ή το μόνο μέσο για να βρεθούν online. Την ίδια στιγμή, το 48% υποστήριξε πως χρησιμοποιεί το mobile web όταν βρίσκεται με την οικογένειά του, το 45% όταν βρίσκεται σε μια κοινωνική εκδήλωση και το 43% κατά τη διάρκεια του shopping.

Επιπρόσθετα, η μελέτη υπογράμμισε τις ευκαιρίες που έχουν τα brands για να συνδεθούν με τους καταναλωτές μέσω Mobile εφαρμογών.

Σε αυτό το πλαίσιο, το 54% του δείγματος υποστήριξε πως προσέχει τις διαφημίσεις, οι οποίες σχετίζονται με κάποια εφαρμογή, το 80% έχει επηρεαστεί από μια διαφήμιση για να «κατεβάσει» μια εφαρμογή και το 67% επισκέφτηκε τη σελίδα ενός brand, αμέσως μετά την παρακολούθηση μιας σχετικής διαφήμισης. Η μελέτη κάλυψε 15.000 mobile χρήστες σε 14 αγορές.