To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Καμπάνια Nescafé Frappé από την OgilvyOne

Καμπάνια Nescafé Frappé από την OgilvyOne
Καμπάνια Nescafé Frappé από την OgilvyOne

Μια σειρά από επίκαιρα διλήμματα (όπως Surf: NAI ή ΟΧΙ; Six Pack: NAI ή ΟΧΙ; Yolo: NAI ή ΟΧΙ;) πρωταγωνιστούν στη νέα διαφημιστική καμπάνια του NESCAFÉ Frappé που δημιούργησε η OgilvyOne. Ο καφές ανοίγει τη συζήτηση και καλεί τον κόσμο να μπει στο StartTalking.gr και να ψηφίσει τα δικά του ΝΑΙ και ΟΧΙ. Στόχος; Να γραφτούν από την αρχή, με τη βοήθεια όλων, οι στίχοι του διάσημου τραγουδιού του Λουκιανού Κηλαηδόνη!

Στον αέρα βρίσκονται ήδη τρία τηλεοπτικά σποτ, παραγωγής STEFI & Lynx Productions, τα οποία  μέσα από τους χιουμοριστικούς διαλόγους των δύο πρωταγωνιστών, καλούν τον κόσμο να αναρωτηθεί αν το surf είναι ένα σπορ που ταιριάζει στην Ελλάδα, αν φράσεις όπως το \"YOLO, FOMO, FOGO\" έχουν θέση στην καθημερινότητά μας, αλλά και αν το six pack είναι υπερβολή ή τρόπος ζωής.

Μόλις ολοκληρωθεί η ψηφοφορία, θα γυριστεί ένα video πάνω στο τραγούδι του Λουκιανού Κηλαηδόνη όπου θα πρωταγωνιστούν τα νέα ΝΑΙ και ΟΧΙ έτσι όπως ψηφίστηκαν από τον κόσμο.

Η ενέργεια εγκαινιάζει και το StartTalking.gr, μια νέα πλατφόρμα επίλυσης διαφωνιών από τον Nescafé, στην οποία ο καθένας μπορεί να ανεβάσει την διαφωνία του και να ζητήσει από τους επισκέπτες να τον βοηθήσουν να αποφασίσει, ψηφιζοντάς την.

H ανταπόκριση είναι μεγάλη, αφού σε δέκα ημέρες, περισσότεροι από 55.000 χρήστες έχουν συμμετάσχει με 2.118.000 ψήφους, ενώ περισσότεροι από 1.200 χρήστες έχουν ανεβάσει τα δικά τους διλήμματα!