To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανακάλυψε, μάθε και δημιούργησε στο Vodafone Generation Next

Ανακάλυψε, μάθε και δημιούργησε στο Vodafone Generation Next

Τη νέα εκπαιδευτική πλατφόρμα Vodafone Generation Next λάνσαρε πρόσφατα η Vodafone και η Wunderman Thompson υπογράφει την καμπάνια για την επικοινωνιακή υποστήριξή της, που απευθύνεται τόσο στο ευρύ κοινό, όσο και στους εφήβους και στους καθηγητές τους.

Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να περάσετε με την καμπάνια λανσαρίσματος του Vodafone Generation Next;

Λάζαρος Ευμορφίας: Κάθε παιδί κρύβει μέσα του έναν μικρό εξερευνητή, που θέλει όχι μόνο να ανακαλύψει αυτόν τον κόσμο, αλλά και να τον φτιάξει ξανά από την αρχή. Και αυτοί οι μικροί εξερευνητές είναι εκείνοι που δημιουργούν ένα καλύτερο αύριο. Είναι όλα αυτά τα παιδιά που ρωτάνε συνέχεια «γιατί;», που ανοίγουν το τηλεκοντρόλ για να δουν πώς λειτουργεί, που έχουν πάντα μια ιδέα και δεν κάθονται ποτέ σε μια μεριά. Αυτά τα παιδιά θέλαμε να «φωτίσουμε» μέσα από αυτή την καμπάνια. Τους μικρούς εξερευνητές που με την περιέργεια και τη δημιουργικότητά τους κάνουν αυτόν τον κόσμο καλύτερο. Στόχος ήταν να τα προσκαλέσουμε να ανακαλύψουν το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Vodafone Generation Next  και εκεί να βρουν ένα χώρο που μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα, να πειραματιστούν με τις νέες τεχνολογίες και να κάνουν τις ιδέες τους πραγματικότητα.

Ποιες θα λέγατε πως είναι οι βασικές αξίες και τα χαρακτηριστικά του προγράμματος και πώς επιχειρήσατε να τις αποτυπώσετε στην καμπάνια;

Χάιδω Ηλιοπούλου: To Vodafone Generation Next είναι ένα πρωτοποριακό, για τα ελληνικά δεδομένα, πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων για εφήβους, που υλοποιείται από το Ίδρυμα Vodafone, με στόχο να προσφέρει ελεύθερη πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες και την επιστήμη σε όλους.

Με επίκεντρο την ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα Generation Next, το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές ηλικίας 12-18 ετών  και σε καθηγητές από κάθε γωνιά της Ελλάδας να εκπαιδευτούν σε βασικές θεματικές STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) με έναν απλό και διασκεδαστικό τρόπο. Επιπλέον, οι νέοι «εξερευνητές» έχουν την ευκαιρία να συστήσουν ομάδες, να πειραματιστούν με τις νέες τεχνολογίες, να δημιουργήσουν τις δικές τους κατασκευές και να προτείνουν λύσεις σε θέματα της καθημερινότητας , συμμετέχοντας σε έναν συναρπαστικό εκπαιδευτικό διαγωνισμό.

Έτσι, μέσα από την ενεργή ενασχόλησή τους με τις νέες τεχνολογίες, οι νέοι δοκιμάζουν καινούργια πράγματα, καλλιεργούν την κριτική τους σκέψη, επιστρατεύουν τη δημιουργικότητά τους και ανακαλύπτουν πόσο διασκεδαστική μπορεί να γίνει η μάθηση, με τη χρήση της τεχνολογίας.

Τα βασικά αυτά χαρακτηριστικά του προγράμματος «μιλούν» στους νέους, που από τη φύση τους εξερευνούν, πειραματίζονται και δημιουργούν. Η νέα αυτή γενιά, που με την περιέργεια και τη δημιουργικότητά της ανακαλύπτει τον κόσμο από την αρχή, είναι και ο βασικός πρωταγωνιστής της καμπάνιας μας.

Πώς εντάσσεται αυτή η καμπάνια στη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική της Vodafone;

Χάιδω Ηλιοπούλου: Σκοπός της Vodafone είναι να αναπτύσσει δίκτυα και υπηρεσίες για ένα καλύτερο μέλλον, για έναν πιο δίκαιο ψηφιακό κόσμο, με τεχνολογική και κοινωνική ανάπτυξη, προσιτό σε όλους. Στόχος, άλλωστε, του Ομίλου Vodafone είναι, έως το 2025, να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις, ώστε στις χώρες όπου έχει παρουσία, 10 εκατομμύρια νέοι να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες και να προετοιμαστούν για την ψηφιακή οικονομία του μέλλοντος.

Προς αυτή την κατεύθυνση, δημιουργήθηκε και η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα Vodafone Generation Next. Με στόχο να προσφέρουμε δωρεάν τη δυνατότητα εκπαίδευσης και ενασχόλησης με τις νέες τεχνολογίες και την επιστήμη σε όλους τους εφήβους, χωρίς κανέναν γεωγραφικό περιορισμό.

Η επικοινωνία του προγράμματος αναδεικνύει τον καινοτόμο και καθολικό του χαρακτήρα και παράλληλα, αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να επενδύουμε στη νέα γενιά και σε έναν ψηφιακό κόσμο προσιτό σε όλους.




Υπήρξαν κάποιες ιδιαίτερες προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ;

Λάζαρος Ευμορφίας: Υπό κανονικές συνθήκες, η παραγωγή ενός τηλεοπτικού σποτ με πρωταγωνιστές παιδιά είναι δύσκολη. Γιατί ενώ υπάρχει στο μυαλό του καθενός μας ένας στόχος, οφείλουμε πάντα να σεβόμαστε την ηλικία και το χαρακτήρα του κάθε παιδιού. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, το γεγονός πως πρωταγωνιστές ήταν τα παιδιά, όχι μόνο δεν μας δυσκόλεψε, αλλά ήταν προς όφελός μας. Κι αυτό γιατί ο στόχος μας ήταν να αποτυπώσουμε τη φυσική περιέργεια και ενασχόληση του παιδιού με τις κατασκευές που παρουσιάζονται στο τηλεοπτικό μας. Και αυτό ήταν κάτι που έγινε αυθόρμητα από τα παιδιά. Τη στιγμή που παρουσιαζόταν κάποια κατασκευή μπροστά τους, έσπευδαν να την περιεργαστούν, να δουν πώς δουλεύει, να πειράξουν ή να βελτιώσουν κάτι. Αυτή ήταν και μια απόδειξη πως το σενάριό μας βασιζόταν στην αλήθεια. Γιατί δεν χρειάστηκε να οδηγήσουμε κάποιο παιδί σε συγκεκριμένη αντίδραση, αφού το οδηγούσε ο μικρός εξερευνητής μέσα του.

Πέρα από το τηλεοπτικό σποτ, ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια; Σε ποιες πλατφόρμες και σε τι βάθος χρόνου;

Λάζαρος Ευμορφίας: Η καμπάνια λανσαρίσματος του Vodafone Generation Next αφορά τόσο το ευρύ κοινό, όσο και τους εφήβους και τους καθηγητές τους. Γι’ αυτό, χρησιμοποιήσαμε ένα πλήρες πλάνο μέσων και αντίστοιχα, στοχευμένων ενεργειών, προκειμένου να ενημερώσουμε τα κοινά αυτά. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η προσέγγιση και η ενεργοποίηση των νέων, για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Επειδή ένας έφηβος περνάει ούτως ή άλλως αρκετό χρόνο της ημέρας του στο διαδίκτυο και η πλατφόρμα που βρίσκεται στο επίκεντρο του προγράμματός μας είναι ψηφιακή, επενδύσαμε ιδιαίτερα στην digital επικοινωνία, προκειμένου να κινητοποιήσουμε τους εφήβους να ανακαλύψουν το πλούσιο περιεχόμενό της.

Πώς έχει υποδεχθεί, μέχρι στιγμής, την καμπάνια και το πρόγραμμα το κοινό; Έχετε κάποιο feedback;

Χάιδω Ηλιοπούλου: To feedback, τόσο για το πρόγραμμα όσο και για την επικοινωνία, είναι πολύ θετικό. Οι μαθητές και οι καθηγητές δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για την ψηφιακή πλατφόρμα Vodafone Generation Next, ειδικότερα τα σχολεία που δεν έχουν εντάξει στις δραστηριότητές τους τη βιωματική εκπαίδευση STEM.

Θετικά είναι και τα μηνύματα για την καμπάνια, με το κοινό να αναγνωρίζει τη Vodafone ως μια πρωτοποριακή, κοινωνικά υπεύθυνη και αγαπημένη μάρκα.

Θεωρείτε πως προγράμματα σαν αυτό δίνουν τη δυνατότητα για πιο δημιουργικές εκτελέσεις όσον αφορά την επικοινωνία;

Λάζαρος Ευμορφίας:  Ένα ψηφιακό πρόγραμμα που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε έφηβο να εκπαιδευτεί, να πειραματιστεί και να δημιουργήσει, είναι πολύ καινοτόμο για την ελληνική αγορά και ειδικά, όταν αυτό προσφέρεται δωρεάν από μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας. Πιστεύουμε πως τόσο πρωτοπόρα προγράμματα φυσικά και εμπνέουν για τη δημιουργία μιας διαφορετικής και δημιουργικής επικοινωνίας, γιατί καλούμαστε να πούμε κάτι που κανείς άλλος δεν έχει πει.  Ήταν ένα πολύ διαφορετικό brief, που απολαύσαμε σε κάθε του στιγμή.




Συντελεστές

VODAFONE

Άρης Γεωργόπουλος, Consumer Commercial Director
Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights
Μαρία Βαρουτά, Brand, Sponsorships & Customer Insights Manager
Ξένια Νερατζούλη, Senior Brand Manager, Brand, Sponsorships & Customer Insights
Νίκη Παλούκου, Brand Manager, Propositions Marcomms
Κατερίνα Κόρκακα, Digital & Media Manager
Αντιγόνη Διαμάντη, Integrated Media Planner
Σοφία Βουτσιτσούδη, Digital and Biddable Media Lead
Ζωή Δημοπούλου, Social Media Manager
Μαρία Σκάγκου, Head of Legal & External Affairs
Νικόλ Ιωαννίδη, Corporate Affairs Manager
Ρούλη Χριστοπούλου, Foundation & Sustainability Lead

Wunderman Thompson Athens

Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer
Δήμητρα Ανδρικοπούλου, Associate Creative Director
Λεωνίδας Σπανός, Client Service Director
Τάνια Αξιωτάκη, Senior Account Director
Αθηνά Κάρκα, Senior Account Director
Κώστας Νιώτης, Head of Digital & Innovation
Δημήτρης Γκανέτσος, Digital Client Service Director
Βασίλης Παπαγεωργίου, Creative Director
Άκης Σταυρίδης, Junior Art Director
Μαριλένα Βρανά, Junior Copywriter
Τζένη Καρβούνη, Account Executive
Έλλη Βαρδάλου, Junior Account Executive
Matt Gerber, Strategic Planning Director
Ζοζέφ Μεζάν, Strategic Business Consultant
Τάσος Κιτσαράς, Γενικός Διευθυντής Mindshare
Κωνσταντίνος Δανιάς, Business Unit Director
Θοδωρής Μαλαπέτσας- Senior Copywriter
Θέμης Πετρόπουλος- Digital Account Executive
Στέργιος Γλωσσιώτης- Motion Designer
Άννα Πιτσικούλη- Junior Art Director

Εταιρεία Παραγωγής Magikon

Μανώλης Σακκαδάκης, Εxecutive Producer
Τάκης Δημόπουλος, Producer
Βαρδής Μαρινάκης, Director
Γιώργος Γεωργίου, Αrt Director

TAGS: Vodafone