To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Bacardi: Νέα παγκόσμια καμπάνια και positioning

Bacardi: Νέα παγκόσμια καμπάνια και positioning
Η Bacardi λανσάρει μια νέα marketing ενέργεια, αξίας 12 εκατομμυρίων λιρών, για να υποστηρίξει τον brand σκοπό "Do What Moves You", που έχει σαν στόχο να "αναδείξει τη δύναμη της αυτο-έκφρασης".

Το νέο παγκόσμιο positioning της μάρκας αλκοολούχων θα "τρέξει" through-the-line, ξεκινώντας με 800 outdoor διαφημίσεις σε βασικές πόλεις και πανεπιστήμια, ενώ η vice president of marketing της Bacardi Europe, Sarah Doyle χαρακτήρισε την ενέργεια σαν μια "360 degree, πλήρως integrated καμπάνια".

"Θέλαμε ένα νέο positioning που θα χάραζε μια νέα δημιουργική κατεύθυνση για τη μάρκα, ώστε να συμβαδίσει με το tagline Do What Moves You. Η διαφήμιση πρέπει να είναι ζωντανή και σε άλλα κανάλια, όχι μονάχα στο OOH" ανέφερε μεταξύ άλλων η Doyle.

Η παγκόσμια καμπάνια λανσάρεται σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη, ενώ τους επόμενους μήνες θα προβληθούν και τηλεοπτικά διαφημιστικά. Εξάλλου, η τηλεόραση και το digital έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης, ενώ η Bacardi έχει συνεργαστεί για την ανάπτυξη της καμπάνιας με τις AMV BBDO, Ogilvy PR, Wasserman, OMD UK και Proximity.   
TAGS: Bacardi