To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η επιρροή του Μουντιάλ στο Facebook

Η επιρροή του Μουντιάλ στο Facebook

Ο Max Kalehoff, Senior Vice President of Marketing της social marketing εταιρείας SocialCode αναφέρθηκε στην πρόοδο που σημείωσε η διαφήμιση στο Facebook κατά τη διάρκεια του προηγούμενου τριμήνου. Με δηλώσεις του στο Inside Facebook, τόνισε μεταξύ άλλων...

"Το δεύτερο τρίμηνο του έτους ήταν πολύ δυνατό για τη Social Code και τους διαφημιζομένους της, που αποτελούν μεγάλα καταναλωτικά brands. Αυτό αποδίδεται στο αυξανόμενο momentum που επικράτησε στις social πλατφόρμες, καθώς και στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου. Είχαμε διαφημιζόμενους που ξόδεψαν πολλά εκατομμύρια για ένα και μοναδικό event. Έτσι, αν και οι social καμπάνιες δεν συγκρίνονται με τις τηλεοπτικές, οι επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων σε ένα απλό κανάλι έχουν ξεκινήσει να συναγωνίζονται αυτές σε άλλα Μέσα. Το Παγκόσμιο Κύπελλο αποτέλεσε μια πολύ σημαντική στγμή για τους διαφημιζόμενους. Ήταν κάτι σαν το Super Bowl, μόνο που είχε παγκόσμια απήχηση. Έτσι, υπήρχαν διαφημιζόνμενοι που στόχευαν σε 180 διαφορετικές χώρες!".

Σε ότι αφορά τη διαφοροποίηση που παρουσίασε το οικοσύστημα του Facebook λόγω Παγκοσμίου Κυπέλλου, είπε: "Είδαμε πολλά προγραματισμένα real time posts. Υπήρχε πολύ περιεχόμενο, που ήταν προγραμματισμένο για το Παγκόσμιο Κύπελλο και πολλή δημιουργική δουλειά που έγινε για τη συγκεκριμένη διοργάνωση. Έτσι, δημιουργήθηκαν νέες υποδομές και προγραμματίστηκαν καμπάνιες, με στόχο να επωφεληθούν από σημαντικές στιγμές των αγώνων. Πολλοί διαφημιζόμενοι από τις ΗΠΑ δημιούργησαν... πεδία πολέμου, καθώς δεν αρκεί μονάχα να ανεβάζεις posts, αλλα΄απαιτούνται real time διαφημιστικές καμπάνιες πλήρους κλίμακας για τη δημιουργία δυναμικού περιεχομένου και τη διανομή του σε διαφορετικά κοινά".

Παράλληλα, αναφέρθηκε στη δυναμική του video advertising, λέγοντας... "προκύπτουν διαρκώς περισσότερα video προϊόντα και metrics. Οι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται για το video και προκύπτουν νέα χαρακτηριστικά στις social πλατφόρμες γύρω από αυτό. Για το υπόλοιπο της χρονιάς, θα αυξηθούν οι επενδύσεις στο video, τόσο από τους brand όσο και τους entertainment διαφημιζόμενους".

Όσο για τις νέες τάσεις που παρουσιάστηκαν στο Facebook στη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου, είπε: "Τα Website Custom Audiences υιοθετούνται ολοένα και περισσότερο και αυτό θα συνεχιστεί, καθώς προσφέρουν ευκαιρίες για branding καμπάνιες και άμεση απόκριση. Παράλληλα επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να χαρτογραφούν μηνύματα μέσα από το marketing.

Επίσης, οι app install ads έχουν υπάρξει, ιστορικά, πολύ δημοφιλείς. Η τάση που παρατηρήθηκε στο β΄τρίμηνο, είδε μεγάλους διαφημιζόμενους να υιοθετούν αυτό τον τύπο διαφήμισης και πιστεύω πως θα αυξηθεί μελλοντικά". 

TAGS: Social Media