To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Πεδίο για δυο η παγκόσμια mobile διαφήμιση

Πεδίο για δυο η παγκόσμια mobile διαφήμιση
Πεδίο για δυο η παγκόσμια mobile διαφήμιση

Συγκεκριμένα, η εταιρεία ερευνών σημείωσε πως η mobile διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 105% παγκοσμίως το 2013, ενώ το τρέχον έτος αναμένεται να φτάσει στα 31,5 δισ. δολάρια. Την ίδια στιγμή, Google και Facebook αυξάνουν διαρκώς το μερίδιο αγοράς τους, το οποίο έφτασε στο 67% την περσινή χρονιά (και για τα δύο) από το 58% του 2012.

Στο μεταξύ, η νέα έκθεση του eMarketer δείχνει πως ο ρυθμός ανάπτυξης της mobile διαφήμισης είναι πολύ ταχύτερος απ’όσο αναμενόταν, καθώς η τελική δαπάνη των 18 δισ. δολαρίων είναι  χεδόν διπλάσια από αυτή που είχε προβλεφθεί προ τετραμήνου.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει το Facebook, το οποίο έχει τριπλασιάσει σχεδόν τα καθαρά του έσοδα, μόλις τη δεύτερη χρονιά παρουσίας του στις mobile ad επιχειρήσεις. Μέσα στο 2014, το social δίκτυο εκτιμάται πως θα διαχειρίζεται το 22% του συνόλου των mobile ad συμφωνιών, με έσοδα 6,82 δισ. δολαρίων.

Παράλληλα, μέχρι το τέλος του έτους, θα αποτελεί μια mobile, κατά βάση εταιρεία, καθώς τα καθαρά έσοδα από το mobile θα αντιστοιχούν στο 63% του συνόλου εσόδων του, από το 45% του 2013.

Παρά την ανάπτυξη του Facebook πάντως, το Google, αν και βλέπει το μερίδιό του να συρρικνώνεται, παραμένει στην κορυφή, με τις προβλέψεις να αναφέρουν πως τα έσοδα από mobile διαφήμιση θα καλύψουν, σχεδόν, το 1/3 των συνολικών ψηφιακών του εσόδων στο τέλος του 2014.