To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

#Timeliners_ads: Εκλογές, Eurovision & Μαμάδες

#Timeliners_ads: Εκλογές, Eurovision & Μαμάδες

Τα τρία από τα επτά βράδια είχαμε Eurovision, την Παρασκευή τελικό the Voice, Κυριακή Ημέρα Της Μητέρας  και ιδού οι διαφημίσεις  που μας τράβηξαν την προσοχή ή/και συζητήθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα.

Αρνητικά συζητήθηκε το τηλεοπτικό σποτ του Σύριζα που χρησιμοποιεί πλάνα από τις μαύρες μέρες της ΕΡΤ και δη αυτά της τελευταίας συναυλίας των Μουσικών Συνόλων στο studio της Ραδιοφωνίας της ΕΡΤ όταν αυτή ήταν υπό κατάληψη, με τη χορωδία να κλαίει τραγουδώντας τον Εθνικό Ύμνο. Στην καλύτερη θεωρήθηκε καπηλεία, έως και υποκρισία με τη λογική ότι φυσικά και το τοποθέτησαν και στη ΝΕΡΙΤ η οποία και κάλυπτε την Eurovision!



-    Από την απέναντι όχθη, η Νέα Δημοκρατία φέρεται να έχει παραποιήσει δήλωση Ομπάμα στο δικό της τηλεοπτικό σποτ κι αυτό επίσης συζητήθηκε σε ψηλούς τόνους



-    Οριστικό. Έχεις μια ιδέα που σκέφτεσαι να την εκμεταλλευτείς κάποτε; ‘Κατοχύρωσέ ‘την  πρώτος στο internet και στα κοινωνικά δίκτυα και μετά φώναξέ την. Εκεί λοιπόν που η Νέα Δημοκρατία  είχαν αρχίσει να μιλάνε για Νέα Ελλάδα μάλλον σαν το επόμενο βήμα της Νέας Δημοκρατίας  βγαίνει ο Σύριζα παντού με το neaellada.gr. Oops!



-    Και στη μέση το Ποτάμι που βγήκε μόλις με hashtag #mpesstopotami και τηλεοπτικό σποτ ειδικά φτιαγμένο για την Eurovision. Δείτε το με κλικ στη φωτό


 
-    Ημέρα της Μητέρας η Κυριακή και οι μάρκες μας το θύμισαν με τον δικό τους τρόπο

 
-    Θα κλείσουμε με κάτι φλέγον. Είναι οι σοσιαλμιντιάδες οι αεριτζήδες της νέας εποχής? Ιδού τι είπαν οι ειδικοί

TAGS: Social Media