To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Digital επικοινωνία της MRM//McCANN για τη Vapona

Digital επικοινωνία της MRM//McCANN για τη Vapona

H MRM//McCANN υλοποίησε για τη Vapona την καμπάνια «Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΑΝΕΞHΓΗΤΟΥ», της οποίας το concept βασίζεται στα ανεξιχνίαστα ερωτήματα που υπάρχουν γύρω από τον σκόρο.

Μέσα από digital videos και social content, ο γνωστός stand-up comedian Ζήσης Ρούμπος μας δίνει τις απαντήσεις στα ερωτήματα και μας χαρίζει άφθονο γέλιο!

Η καμπάνια έχει παρουσία σε Facebook και YouTube, ενώ στο microsite της ενέργειας www.minenoxleiste.gr η Vapona προσφέρει, μεταξύ  άλλων, ένα δωρεάν ταξίδι σε 5 τυχερούς του διαγωνισμού που στο μάθημα της σκορο-εξόντωσης θα πάρουν άριστα 10’!

Στόχος της MRM//McCANN είναι να εγκαθιδρύσει τη Vapona ως ηγέτη στην αγορά των σκοροκτόνων, εκπαιδεύοντας παράλληλα τον καταναλωτή για την αποτελεσματική καταπολέμηση του σκόρου.

H καμπάνια ολοκληρώνεται στις 21 Μάϊου.