To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Dove και Solid Havas απέδειξαν πως η ομορφιά δεν έχει ετικέτες

Dove και Solid Havas απέδειξαν πως η ομορφιά δεν έχει ετικέτες

Με κεντρικό μήνυμα «Beauty Has No Labels», η Solid Havas σχεδίασε και υλοποίησε τη φετινή καλοκαιρινή καμπάνια της Dove, η ιδέα της οποίας βασίστηκε στα αρνητικά συναισθήματα που μπορεί να προκαλέσουν στις γυναίκες τα καρτελάκια, που συνοδεύουν τα μαγιό.

Έτσι, αυτό το καλοκαίρι η Solid Havas έφερε σε επαφή δύο πολύ μεγάλα brands, τη  Dove και την Calzedonia, για μια πρωτότυπη συνεργασία που κατάργησε τις παραδοσιακές ετικέτες στα μαγιό, αφού η πραγματική ομορφιά δεν περιορίζεται σε αυτές!

Το κοινωνικό πείραμα της Dove αποτυπώθηκε σε ένα video στο οποίο καταγράφηκαν οι αντιδράσεις των ανυποψίαστων γυναικών που μπήκαν για να ψωνίσουν μαγιό σε ένα κατάστημα της Calzedonia . To video είχε περίπου 700.000 views σε Facebook & YouTube και με τα σχόλια που συγκέντρωσε απέδειξε ότι η ομορφιά της κάθε γυναίκας πηγάζει από αυτό που πραγματικά αισθάνεται.

Η μάρκα επικοινώνησε την ενέργεια μέσα από το Facebook λογαριασμό της όσο και μέσα από μια online καμπάνια και ολοκληρώθηκε με 2 διαφορετικούς online διαγωνισμούς με πλούσια δώρα - οι οποίοι μέσα σε 2 εβδομάδες συγκέντρωσαν περισσότερες από 9.000 συμμετοχές.

TAGS: Dove, Solid Havas