To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Εφαρμογή της JWT για το Listerine

Εφαρμογή της JWT για το Listerine

Το λανσάρισμα της εφαρμογής, που συνδυάζει τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου με τη χρήση κάμερας τηλεφώνου για να καταγράφονται τα χαμόγελα σε μέγιστη απόσταση πέντε μέτρων, είναι μέρος καμπάνιας που δημιούργησε η J. Walter Thompson για τη σειρά Advance White της Listerine. Η Johnson & Johnson προχώρησε το συγκεκριμένο project για να παρουσιάσει την πεποίθηση του brand πως αρκετοί άνθρωποι έχουν ξεχάσει τη δύναμη που μπορεί να κρύβει ένα χαμόγελο.

Πέρα από την εφαρμογή, άλλο ένα μέρος της καμπάνιας που λανσαρίστηκε σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Νότια Αφρική, Ολλανδία και Γερμανία, ήταν η δημιουργία ενός σύντομου φιλμ με τίτλο "Feel Every Smile" από την υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθέτιδα, Lucy Walker, το οποίο ανακαλύπτει τις εμπειρίες τεσσάρων τυφλών από τα χαμόγελα που λαμβάνουν.