To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Evian: Τέλος η καμπάνια «Babies» στις ΗΠΑ

Evian: Τέλος η καμπάνια «Babies» στις ΗΠΑ
Η Evian αποφάσισε να βάλει τέλος στην πασίγνωστη καμπάνια "Babies", τουλάχιστον στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, εκεί που προβαλλόταν με διάφορα διαφημιστικά από το 2009.

Η ενέργεια, η οποία στα πρώτα της χρόνια σημείωσε ρεκόρ σε online ad views, θα συνεχίσει να "τρέχει" στον υπόλοιπο κόσμο. Ωστόσο, η μάρκα premium νερού επισημαίνει πως τα μωρά δεν αποτελούν πλέον τον καλύτερο εκπρόσωπο της νεανικής στάσης που θέλει να εγκαθιδρύσει στις ΗΠΑ.

Η Evian θα συνεχίσει την δημιουργική πλατφόρμα με τίτλο "Live Young" στη συγκεκριμένη αγορά, με την προσθήκη του νέου tagline "I Wanna", που θα επιδιώκει να προσελκύσει "πολυδιάστατους ανθρώπους, οι οποίοι ζουν τη ζωή τους με βάση το δικό τους σχεδιασμό".

Επιπλέον, στις outdoor διαφημίσεις, τα μωρά αντικαταστάθηκαν από τρία συγκεκριμένα πρόσωπα: τους αστέρες του τένις Maria Sharapova και Madison Keys και το μοντέλο και designer, Luka Sabbat. Η AKQA είναι η εταιρεία που έχει αναπτύξει τις διαφημίσεις, ενώ η BETC, η εταιρεία η οποία εμφάνισε για πρώτη φορά τα "Babies", το 1998 στη γαλλική αγορά, παραμένει η βασική δημιουργική συνεργάτιδα του brand.

Σε ότι αφορά το μέλλον των "Babies" στον υπόλοιπο κόσμο, εκπρόσωπος της Evian ανέφερε πως "δεν έχει ληφθεί ακόμα οριστική απόφαση".
TAGS: Evian