To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Green Cola: Νέα καμπάνια για το 2017

Green Cola: Νέα καμπάνια για το 2017

Η Green Cola μετράει μόλις πέντε χρόνια ζωής, έχει εντούτοις κατακτήσει την ελληνική αγορά και βρίσκεται ταυτόχρονα σε 22 χώρες, σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.

Η επιτυχία της Green Cola έγκειται στο ότι δημιούργησε μια νέα γενιά αναψυκτικών, διατηρώντας την γεύση και την απόλαυση, αφαιρώντας όλα τα επιβαρυντικά για τη διατροφή συστατικά. Παρασκευάζεται με στέβια και φυσική καφεΐνη, εισάγοντας στην αγορά τα αναψυκτικά τύπου Cola χωρίς ζάχαρη ή άλλες γλυκαντικές ουσίες.

Αυτή η διττή της ‘πράσινη’ φύση, η υψηλή της γεύση με την χρήση αποκλειστικά φυσικών συστατικών, αποτυπώθηκε στη νέα καμπάνια που επιμελήθηκε η εταιρεία MullenLowe Athens και απευθύνεται κυρίως στη γενιά των milennials που αναζητούν τον απόλυτο συνδυασμό γεύσης και ποιότητας που εντάσσεται στην υγιεινή διατροφή και τον υγιεινό τρόπο ζωής.

Στη νέα τηλεοπτική καμπάνια για το 2017, η Green Cola αποκαλύπτει τον χαρακτήρα και την προσωπικότητά της μέσα από τα λόγια της νέας γενιάς που παρουσιάζονται σαν προσωπικές εξομολογήσεις.

Η ελληνικότητα της Green Cola είναι βασικό συστατικό της νέας ταινίας. Είναι γυρισμένη εξ ολοκλήρου εκεί που χτυπάει η καρδιά της νέας γενιάς, στις γειτονιές της Αθήνας, με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά της νέας γενιάς και με σκηνοθέτη τον διεθνούς φήμης Φαίδωνα Παπαμιχαήλ, έναν ακόμη Έλληνα που διαπρέπει στο εξωτερικό, του οποίου η συνεργασία του με τον Αλεξάντερ Πέιν στην ταινία «Νεμπράσκα» του χάρισε μια υποψηφιότητα για Οσκαρ.