To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

HTC: Καμπάνια που εμπνέει την αλλαγή!

HTC: Καμπάνια που εμπνέει την αλλαγή!
HTC: Καμπάνια που εμπνέει την αλλαγή!

Η HTC παρουσίασε την πιο φιλόδοξη μέχρι τώρα καμπάνια της, μια μακροπρόθεσμη ενιαία στρατηγική επικοινωνίας που υμνεί τα 17 χρόνια ανατροπών και καινοτομίας της εταιρείας στον κλάδο κινητής τηλεφωνίας. Η επικοινωνιακή πλατφόρμα Change θα ενσαρκώσει το μήνυμα ότι η HTC εμπνέει καινοτομία, αντιπροσωπεύοντας “οτιδήποτε θέλεις να σημαίνει”. Με μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων (σε ψηφιακά ΜΜΕ και κοινωνικά δίκτυα, ΔΤ, above-the-line), η παγκόσμια πλατφόρμα Change ξεκίνησε με μια σειρά δημιουργικών διαφήμισης με πρωταγωνιστή τον Robert Downey Jr.

Με τον γνωστό ηθοποιό ως υποκινητή της αλλαγής, οι δημιουργικές διαφημίσεις εξερευνούν ευφάνταστους συνειρμούς λέξεων με βάση το ακρωνύμιο HTC για να προκαλέσουν το ενδιαφέρον και τον σχολιασμό των καταναλωτών. Η αφήγηση ακολουθεί τον ηθοποιό και σκηνοθέτη, καθώς ξεκινά την περιπλάνησή του στη χώρα των αλλαγών που κάνει δυνατές η HTC.

Ο Ben Ho, Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ της HTC, σχολίασε σχετικά: «Η καινοτομία, η αυθεντικότητα και η τόλμη της HTC μάς έχουν κάνει τους κατ’ εξοχήν παράγοντες αλλαγής στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και μας οδήγησαν στη δημιουργία του HTC One, του καλύτερου κινητού στον κόσμο κατά την άποψη όσων ασκούν επιρροή στον κλάδο. Η πρωτότυπη πλατφόρμα μας ‘Change’ με την παιχνιδιάρικη διάθεση διαφέρει από κάθε τι άλλο εκεί έξω και ευθυγραμμίζει την επωνυμία μας με τις ίδιες ιδιότητες για τις οποίες είναι γνωστά ήδη τα κινητά μας. Με αυτήν την καμπάνια επιβεβαιώνουμε τον ρόλο της HTC στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, να δίνει δηλαδή τον ορισμό της αλλαγής και να οδηγεί τον κλάδο στην ανάπτυξη των πιο σύγχρονων και πιο καινοτόμων τεχνολογιών».

Με εξωτερικά γυρίσματα στο Μαϊάμι, σκηνοθετημένο από τον Bryan Buckley της Hungry Man, μουσική σε σύνθεση των Beacon Street Studios του Λος Άντζελες, το πρώτο δημιουργικό διαφήμισης που θα προβληθεί θα υποστηριχθεί από τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα καμπάνια της HTC σε κοινωνικά δίκτυα, τηλεόραση, έντυπη, υπαίθρια και εντός των καταστημάτων διαφήμιση, ενώ θα ακολουθήσουν δραστηριότητες με επίκεντρο τα χαρακτηριστικά KSP οι οποίες θα εστιάζουν στις καινοτομίες της πολυβραβευμένης σειράς Smartphones “HTC ONE”.