To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η New Age για τη ΒΙΟΚΑΡΠΟΣ

Η New Age για τη ΒΙΟΚΑΡΠΟΣ
Η New Age Communications, νικήτρια σε κλειστό spec που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα το καλοκαίρι από τη ΒΙΟΚΑΡΠΟΣ, δημιούργησε την καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο προϊόν “Ευ-bio Όλο φρούτο”.

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 22/08 στην τηλεόραση και αναμένεται σύντομα να εξελιχθεί και σε άλλα Μέσα. Κύριο μήνυμά της: “ήρθε για να αλλάξει την ιστορία στα σνακ”.

Η τηλεοπτική ταινία στην οποία πρωταγωνιστούν δύο μαθητές, τονίζει με χαρούμενο τρόπο δύο πράγματα: το κομμάτι της υγιεινής διατροφής για τα παιδιά και της ευκολίας χρήσης.

To “Ευ-bio Όλο φρούτο”, αποτελεί καινοτόμο προιόν της σειράς “Ευ-bio”, της ελληνικής εταιρίας ΒΙΟΚΑΡΠΟΣ και τις προηγούμενες ημέρες ολοκληρώθηκε η τοποθέτησή του στα πιο ενημερωμένα super market σε όλη τη χώρα.

Η καινοτομία του έγκειται καταρχήν στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα προιόν που «ανοίγει» μία νέα κατηγορία στα ράφια, αυτή των βιολογικών smoothie φρούτων. Διατίθεται σε δύο υπέροχες γεύσεις: μήλο-αχλάδι-ροδάκινο και μήλο-φράουλα-μπανάνα, ενώ η μοναδική συσκευασία με έξυπνο καπάκι που ξανακλείνει, του δίνει το πλεονέκτημα της ευκολίας.

Το νέο “Ευ-bio Όλο φρούτο”, αποτελεί την υγιεινότερη λύση για το κολατσιό των παιδιών στο σχολείο, ή και για τους ενήλικες που αναζητούν κάτι υγιεινό αλλά δεν έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν φρούτα μαζί τους, να τα καθαρίσουν, κλπ.