To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η OgilvyOne δημιούργησε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Η OgilvyOne δημιούργησε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Είναι στο χέρι των μεγάλων να κάνουν καλύτερο τον μικρόκοσμο των μαθητών. Ακόμα και μια μικρή κίνησή τους αρκεί. Αυτό ακριβώς αποτυπώνεται στη digital καμπάνια που δημιούργησε η OgilvyOne για “Το Σχολείο που Θέλεις”, το πρόγραμμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον και των καταστημάτων λιανικής “Μασούτης” που ανακαινίζει σχολεία στη Θεσσαλονίκη.

Ο “Μικρόκοσμος” γυρίστηκε μέσα σε μια μικρογραφία σχολείου που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της επικοινωνίας. Μικροσκοπικά θρανία, τετράδια κι άλλα αντικείμενα της καθημερινότητας των μαθητών μετατράπηκαν σε μινιατούρες για να γίνουν το σκηνικό μέσα στο οποίο ένα ανθρώπινο χέρι έκανε μικρές καθημερινές κινήσεις. Στόχος είναι να επικοινωνηθεί το μήνυμα πως “μια μικρή σου κίνηση μπορεί να έχει μεγάλη σημασία στην καθημερινότητα των μαθητών”.

Υλοποιώντας μια paid social στρατηγική, η καμπάνια εξελίσσεται σε 3 φάσεις, αξιοποιώντας έτσι την τεχνική του marketing funnel και στοχεύοντας σε διαφορετικά κοινά μέσω micro-targeting.

Αρχικά, προβλήθηκε ένα πρώτο video για τη δημιουργία awareness γύρω από την ενέργεια «Το Σχολείο που Θέλεις». Στη συνέχεια, οι θεατές κλήθηκαν να πάρουν μέρος στην ενέργεια, δηλώνοντας το σχολείο τους στον αντίστοιχο δήμο. Στην τρίτη φάση της ενέργειας, το κοινό μπορεί να κάνει μια ακόμα μικρή κίνηση: να ψηφίσει το τυχερό σχολείο που θα ανακαινιστεί φέτος.

Η παραγωγή των video έγινε από τη Filmiki, η σκηνοθεσία από τον Γιώργο Φρέντζο και το crafting από τον Κωνσταντίνο Παπαγεωργίου.