To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η spiritup LAB δημιούργησε για την Tripark

Η spiritup LAB δημιούργησε για την Tripark
Η αστεία διαφήμιση που σε μαθαίνει πώς να ταξιδεύεις φθηνά, σου ζητάει... "Sorry"!

Πριν επιβιβαστείς στο αεροπλάνο για τον προορισμό των ονείρων σου, ετοιμάσου να ταξιδέψεις σε ένα κόσμο γέλιου μέσα από τη νέα αστεία διαφήμιση του διαδικτύου που εγγυάται φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για όλους.

Έχει πλάκα αλλά δεν σου κάνει πλάκα. Απεναντίας μιλάει πολύ σοβαρά και έχει στόχο να σου δείξει τον τρόπο για να κάνεις τα ταξιδιωτικά σου όνειρα πραγματικότητα. Ο λόγος για την αστεία διαφήμιση της νέας μηχανής αναζήτησης εισιτηρίων Tripark.com η οποία με εισιτήριο το χιούμορ και με τις αποσκευές της γεμάτες με οικονομικά αεροπορικά εισιτήρια, σε μαθαίνει πώς να ταξιδεύεις φθηνά. Σου ζητάει βέβαια "Sorry" γιατί με τόσο οικονομικές επιλογές όλοι μπορούν πλέον να ταξιδέψουν παντού και αυτό μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι "πρόβλημα".

Για τους ανθρώπους της διαφημιστικής εταιρείας spiritup LAB που εμπνεύστηκαν και υλοποίησαν τη διαφήμιση με τίτλο "Sorry" καθώς και για την Tripark,  δεν έχει σημασία ποιος είσαι, από πού είσαι ή πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις για ένα ταξίδι καθώς μέσα από τη νέα μηχανή αναζήτησης εισιτηρίων μπορείς  να επιλέξεις ελεύθερα ανάλογα με τη διάθεση και την οικονομική σου δυνατότητα, τα εισιτήρια που πάντα ονειρευόσουν.

Η Tripark, μέλος του ομίλου εταιρειών Goldair και με παρουσία στον τουρισμό από το 1955, μέσα από τη νέα μηχανή αναζήτησης εισιτηρίων www.tripark.com σου παρέχει ταξιδιωτικές υπηρεσίες εύκολα, γρήγορα και πάνω από όλα σε αρκετά χαμηλές τιμές.