To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Vans ορίζει την έννοια του “Off The Wall”

Η Vans ορίζει την έννοια του “Off The Wall”
Η καμπάνια του 2017 γιορτάζει την δημιουργικότητα που πηγάζει από την αρχή της δημιουργίας του brand
 
Η Vans, το brand που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα action sports και ένα από μεγαλύτερα youth culture brands στον κόσμο, ανακοινώνει την νέα παγκόσμια καμπάνια, This Is Off The Wall.  Μετά τον εορτασμό των 50 επετειακών χρόνων της Vans, μέσα από τον οποίο υπενθυμίσαμε στον κόσμο την πλούσια κληρονομιά του brand αλλά και ευχαριστήσαμε την πολυετή αφοσίωση και αγάπη του κόσμου προς το brand, η καμπάνια του 2017 επικεντρώνεται στην δημιουργική έκφραση, η οποία αποτελεί και την καρδιά και τον πυρήνα της Vans ο οποίος είναι η " Off The Wall "κουλτούρα.
 
Η Vans δημιούργησε μια digital καμπάνια στην οποία χρησιμοποιεί ένα εύρος από τεχνικές ταινίας, από το slow motion μέχρι το time-lapse, εστιάζοντας στις δημιουργικές προσπάθειες που έχουν γίνει σε αθλήματα δράσης, στην τέχνη, τη μουσική και την κουλτούρα του δρόμου, τομείς που προασπίζει και υποστηρίζει η Vans. Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδειχθεί το εύρος των δραστηριοτήτων αλλά και των πεποιθήσεων που ορίζουν τη σημασία της φράσης “Off The Wall”. Η ουσία του "Off The Wall" αναδυκνύεται μέσα από ένα διαφορετικό σύνολο πρεσβευτών οι οποίοι προβάλλονται τόσο σε ένα hero montage αλλά και σε μία σειρά από μικρότερα spots.
 
«H πραγματική ερμηνεία του “Off The Wall” είναι το ίδιο το ήθος της Vans, η ταυτότητα του brand - όλα όσα πρεσβεύουμε» δήλωσε ο Doug Palladini, Global Brand President της Vans. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα μοιραστούμε μέσα από την οικογένειά των ambassadors μας μία ιστορία πέντε δεκαετιών η οποία βασίζεται στην έμπνευση και την ειλικρίνια και έχει σκοπό να επικοινωνήσει  story οι οποίοι έχουν έρθει κοντά χάρη στα διαφορετικά πάθη τους για δημιουργικότητα".

Η καμπάνια This Is Off The Wall δίνει τα φώτα στους επαγγελματίες αθλητές, καλλιτέχνες, μουσικούς και τους ανθρώπους που δημιουργούν το δικό τους στυλ και που έχουν μακροχρόνια σχέση και ιστορία με το brand. Οι ιστορίες τους είναι μοναδικές και δίνουν έμφαση στα πάθη που η Vans ανέκαθεν υποστήριζε. Η οπτική φύση και τα συναισθήματα που δημιουργούνται μέσα από κάθε ιστορία είναι εύκολα κατανοητά σε όλο το κόσμο, δείχνοντας ότι η δημιουργική έκφραση δεν έχει περιορισμούς ούτε και σύνορα.
 
Η Fara Howard, Global Marketing Vice President της Vans, μοιράζεται πως, «Είναι δύσκολο να δώσεις έναν ορισμό για την φράση ‘Off The Wall’, για αυτό το λόγο θέλαμε να δημιουργήσουμε μία καμπάνια που δείχνει πραγματικά πώς το μάντρα μας πέρνει σάρκα και οστά μέσα από διαφορετικές μορφές δημιουργικότητας. Είτε αυτό είναι μέσα από τη μουσική, surfing, skateboarding ή κάνοντας customize ένα ζευγάρι παπούτσια, όλες οι ιστορίες θα επικοινωνήσουν το μοναδικό τρόπο μέσα από τον οποίο η Vans βλέπει τον κόσμο».
 
Η φράση “Off The Wall” γεννήθηκε στα μέσα του 70 όταν οι skateboarders δοκιμάζανε νέα κόλπα μέσα σε άδειες πισίνες όπου κυριολεκτικά κάνανε skate off the wall. Οι skateboarders διαφοροποιούταν από την υπόλοιπη κοινωνία καθώς ο τρόπος με τον οποίο εκφράζονταν ήταν αλληλένδετος με το στυλ που εκπροωπούσε το sport τους. Αυτοί δεν ήταν μόνο οι πρωτοπόροι του skateboarding, αλλά αυτοί που έζησαν και γεύτηκαν τη δημιουργικότητα μέσα από την τέχνη, τη μουσική, τη μόδα και την τοπική κουλτούρα. Για περισσότερα από 50 χρόνια, η φράση "Off The Wall» είναι συνώνυμη με αυτό το αρχικό πνεύμα της διαφορετικότητας και της δημιουργικής έκφρασης.
TAGS: Vans