To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Virgin Media συνεργάζεται με τον Usain Bolt

Η Virgin Media συνεργάζεται με τον Usain Bolt
Η Virgin Media συνεργάζεται με τον Usain Bolt

Η διαφημιστική καμπάνια, με τίτλο «Keep Up», που δημιουργήθηκε από την DDB του Ηνωμένου Βασιλείου, δείχνει τον Bolt, τον ταχύτερο άνθρωπος στον κόσμο, με αθλητική εμφάνιση αλλά και ξανθή γενειάδα στο γραφείο του Sir Richard Branson, να προσπαθεί να πείσει τους τηλεθεατές ότι είναι η διοικητική κεφαλή της  Virgin. Προς μεγάλη απογοήτευση του, διακόπτεται από τον πραγματικό Branson, ο οποίος προσπαθεί να μπει στο γραφείο του.

O Bolt εμφανίζεται στο τέλος της διαφήμισης να κάνει την παγκοσμίως διάσημη κίνησή του και με το δάχτυλο του χεριού του τελικά να δείχνει στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Virgin Media. Η εκστρατεία σχεδιάστηκε για να προωθήσει τα σχέδια της Virgin Media για την εγκατάσταση διπλής ταχύτητας ευρυζωνικών δικτύων σε περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια νοικοκυριά του Η.Β. Η καμπάνια έκανε πρεμιέρα στο Facebook  στις 13 Ιανουαρίου με το teaser \"Bolt-on\". 

Το τηλεοπτικό λανσάρισμα της καμπάνιας έγινε το βράδυ του Σαββάτου 14/01/2012 κατά τη διάρκεια της εκπομπής του  ITV1 με τίτλο «Take me out». Την καμπάνια σκηνοθετεί  ο Seth Gordon, γνωστός από την πρόσφατη ταινία «Horrible Bosses», ενώ τον σχεδιασμό media ανέλαβε η  Fifty6.

Η καμπάνια θα τρέξει σε όλο τον τύπο, ενώ υπάρχει ήδη πρόβλεψη τόσο για outdoor όσο και για καμπάνιες σε social media και web. Η συγκεκριμένη καμπάνια παρουσιάζει ακόμη μία ιδιαιτερότητα καθώς είναι μία από τις τελευταίες που σχεδιάζει και υλοποιεί η DDB για τη Virgin Media μετά την απόφαση της τελευταίας να αναθέσει τον λογαριασμό της στην Bartle Bogle Hegarty, τον περασμένο Δεκέμβριο.

Ο Jeff Dodds, εκτελεστικός διευθυντής και υπεύθυνος marketing και επικοινωνίας της Virgin Media, δήλωσε: \"Ακόμη και οι πελάτες των ανταγωνιστών μας θα πρέπει να έχουν ζηλέψει την συγκεκριμένη καμπάνια, καθώς ποιος θα μπορούσε να είναι αρμοδιότερος να μιλήσει για ταχύτητα από τον γρηγορότερο άνθρωπο στον πλανήτη; Είναι μια εξαιρετικά απλή ιδέα, αλλά το σχέδιο μας ήταν να αποφευχθεί μία προφανής κλισέ παρουσίαση από έναν αθλητή. Σε αυτό το κομμάτι η DDB έκανε εξαιρετική δουλειά δημιουργώντας με τρόπο πρωτότυπο αλλά και αναζωογονητικό μία καμπάνια πολύ διαφορετική αλλά και τόσο Virgin\".