To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Johnnie Walker: Λανσάρει λογότυπο με θηλυκή μορφή

Johnnie Walker: Λανσάρει λογότυπο με θηλυκή μορφή
Η γνωστή μάρκα whiskey Johnnie Walker της Diageo πρόσθεσε μια θηλυκή έκδοση στη γνωστή της μασκότ, που διατηρεί ιστορία 180 χρόνων, σε μια προσπάθεια να τιμήσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.

Μάλιστα, η κίνηση αυτή συμπίπτει με μια περίοδο κατά την οποία οι φυλετικές συζητήσεις εκτείνονται σε κάθε επίπεδο της κοινωνικής ζωής.

Συγκεκριμένα, η Johnnie Walker Black Label “Jane Walker Edition” θα κάνει το ντεμπούτο της το Μάρτιο, ταυτόχρονα τους εορτασμούς για τον Women’s History Month και την International Women’s Day.

Επιπλέον, η Diageo θα προσφέρει 1 δολάριο για κάθε παραγόμενο μπουκάλι της μάρκας, σε μη κυβερνητικές δράσεις, όπως η Monumental Women και η She Should Run. Συνολικά, αναμένεται να διατεθούν 150.000 δολάρια στη Monumental Women, ενώ απροσδιόριστο είναι το ποσό για τη She Should Run.

Η Anomaly, που αποτελεί τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα του Johnnie Walker από το 2014, χειρίστηκε τη νέα καμπάνια της μάρκας, που περιλαμβάνει νέες συσκευασίες, το λογότυπο και τη διαφήμιση που "τρέχει" στις εκδόσεις New Yorker, Vanity Fair, New York Times, Financial Times, Hollywood Reporter και Time Magazine, μεταξύ άλλων.