To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Καμπάνια Nescafe Frappe από την OgilvyOne

Καμπάνια Nescafe Frappe από την OgilvyOne
Ο Nescafé Frappé εμπιστεύτηκε και φέτος την OgilvyOne για τη δημιουργία της πιο αληθινής, real time καμπάνιας: χωρίς ηθοποιούς, χωρίς σενάριο, χωρίς καν συνεργείο παραγωγής. 


Πρωταγωνιστές ήταν τρεις αληθινές παρέες που δήλωσαν συμμετοχή στη σελίδα του Nescafé Frappé στο Facebook και κέρδισαν τις διακοπές τους σε τρία νησιά. Το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν απλώς να περάσουν καλά και να το καταγράψουν σε Go Pro κάμερες και στο κανάλι του Nescafé στο Snapchat. Ο καθένας μπορούσε να παρακολουθήσει ζωντανά την εξέλιξη των διακοπών τους μέσα από αυτό.


Πρόκειται για μια από τις πρώτες διαφημιστικές καμπάνιες στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε ενεργά το Snapchat, αφού όχι μόνο πρόβαλε αποκλειστικό, real time περιεχόμενο μέσω ενός story, αλλά επέτρεψε το interaction του κοινού με την κάθε παρέα μέσω ενός διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, οι fans του Nescafé Frappé έστελναν challenges απευθείας στο Snapchat της παρέας, τα μέλη της οποίας έπρεπε να τα ολοκληρώσουν μπροστά στην κάμερα.


Έτσι, συγκεντρώθηκαν πολλές αυθόρμητες στιγμές από αληθινούς ανθρώπους. Με το υλικό αυτό, δημιουργήθηκε ένα βίντεο που έτρεξε στα social media του Nescafé Frappé, αλλά και ένα τηλεοπτικό σποτ με τα πιο fun στιγμιότυπα από όλες τις διακοπές τους.


Η ενέργεια είχε περισσότερες από 1.500 συμμετοχές, ενώ το τελικό video με τις καλύτερες στιγμές και από τις τρεις παρέες, συγκέντρωσε περισσότερα από 1.800.000 views σε Facebook και YouTube. Και φυσικά, τα snaps των διακοπών στο Snapchat κανάλι @nescafefrappe συγκέντρωσαν πάνω από 200.000 views.