To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Καμπάνια της MullenLowe για τη Eurobank

Καμπάνια της MullenLowe για τη Eurobank
Η νέα καμπάνια της Eurobank για τον ελληνικό τουρισμό επικοινωνεί τη φιλοσοφία της τράπεζας απέναντι στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις.

Βασικό δημιουργικό όχημα της επικοινωνίας είναι ένα ψηφιδωτό. Ένας τεχνίτης εξετάζει λίθους, κρυστάλλους και ορυκτά της ελληνικής γης για να εντοπίσει και να διαμορφώσει τα ιδανικά κομμάτια που θα δομήσουν το ψηφιδωτό. Κάθε ψηφίδα που τοποθετεί συμβολίζει και μία μικρή, μεσαία αλλά και μεγάλη τουριστική επιχείρηση που έχει ίσο μερίδιο στο χτίσιμο της ελληνικής οικονομίας.

Αρωγός και πολύτιμος υποστηρικτής αυτής της προσπάθειας είναι η Eurobank, που δίνει προτεραιότητα στις επιχειρήσεις που πάνε μπροστά την Ελλάδα. Η καμπάνια είναι ήδη στον αέρα, με τηλεοπτική ταινία, καταχωρίσεις και digital εφαρμογές.

Την παραγωγή ανέλαβε η Top Cut-Modiano, με σκηνοθέτη τον Κώστα Μαρούδη.