To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κοινή ενέργεια από Coca Cola και What's Up

Κοινή ενέργεια από Coca Cola και What's Up
Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola στην Ελλάδα, ενώνει τις δυνάμεις της με το What’s Up, τη νεανική καρτοκινητή της COSMOTE για μια σημαντική προωθητική ενέργεια.

Πιο συγκεκριμένα, για τρεις μήνες, όλοι οι καταναλωτές που θα απολαμβάνουν τις Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta και Sprite, θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό, προκειμένου να κερδίσουν δωρεάν χρόνο ομιλίας, δωρεάν ΜΒ και συσκευές κινητών τηλεφώνων από το What’s Up. Ο διαγωνισμός θα διεξάγεται μέσω της ιστοσελίδας summer.coca-cola.gr, που σχεδιάστηκε ειδικά για την προωθητική ενέργεια.

Όπως δήλωσε η κα Ελεάννα Παπαδημητρίου, Senior Brand Manager My Coke, με ευθύνη για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αυτό το καλοκαίρι έχουμε στο πλευρό μας το What’s Up της COSMOTE, ένα νεανικό brand με το οποίο μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό και πάθος για τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους νέους. Μέσα από τη μεγαλύτερη προωθητική ενέργεια Coca-Cola και What’s Up που έγινε ποτέ, στόχος μας είναι να προσφέρουμε ακόμη περισσότερες ξεχωριστές στιγμές σε όλους τους νέους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας».

Ο κος Δημήτρης Φούσιας, Prepaid Brands Communication Manager COSMOTE, δήλωσε: «Η συνεργασία μας με την Coca-Cola έρχεται σε ένα κομβικό σημείο για εμάς, αφού πρόσφατα παρουσιάσαμε στο κοινό τη νέα ταυτότητα του What’s Up. Καλωσορίζουμε τους καταναλωτές μας στη νέα εποχή του What’s Up με μια ξεχωριστή προωθητική ενέργεια, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές μας να κερδίζουν καθημερινά μοναδικά δώρα επικοινωνίας».

Η ενέργεια αυτή της Coca-Cola και του What’s Up θα υποστηριχθεί μέσα από ένα πλούσιο πλάνο επικοινωνίας, που θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, έντυπες καταχωρήσεις, outdoor και below the line επικοινωνία. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως η προωθητική ενέργεια έρχεται να ενισχύσει το έντονο επικοινωνιακό πλάνο και του ίδιου του What’s Up, το οποίο αυτό το καλοκαίρι συστήθηκε με νέο λογότυπο στο κοινό του και νέα καμπάνια που παροτρύνει τους νέους να απολαύσουν την νεανική ηλικία τους, να αδράξουν τη μέρα και να ζήσουν έντονα το κάθε τους ΤΩΡΑ, με το μήνυμα «Όλα είναι τώρα».