To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κωτσόβολος: Νέα καμπάνια για τη Black Friday

Κωτσόβολος: Νέα καμπάνια για τη Black Friday

Η νέα δημιουργική καμπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή.

Πρωταγωνιστής ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον ‘’Μαύρο’’ τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του.

Οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις ακολουθούν πολλές ξενόφερτες συνήθειες. Ξαφνικά στην Ελλάδα υιοθετήσαμε το Κυριακάτικο Brunch, το Baby shower, το Halloween, συνήθειες που πριν μερικά χρόνια δεν γνωρίζαμε.

Επιπρόσθετα, στον τομέα του λιανεμπορίου, εμφανίστηκαν ενέργειες όπως οι Λευκές Νύχτες, προκειμένου να ενισχύσουν την αγορά με δελεαστικές προσφορές σε εποχή μη εκπτώσεων. Η πιο γνωστή όμως από όλες τις ενέργειες είναι η Black Friday, που μέχρι τώρα, δεν επικοινωνήθηκε με τρόπο που να μιλάει στον Έλληνα καταναλωτή.

Ο Κωτσόβολος παίρνει την Αμερικάνικη συνήθεια και την κάνει καθαρά Ελληνική, με έξυπνο επικοινωνιακά τόνο, δηλαδή, αποδομώντας την! Με δημιουργικά ευφάνταστο τρόπο, χρησιμοποιεί τη φράση που λέμε όλοι μας όταν πρωτοακούμε τέτοιες ξενικές συνήθειες «Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;» και χτίζει μια χιουμοριστική και αιχμηρή καμπάνια. Ακολουθούν πολλές εκπλήξεις!