To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κυκλοφορεί η έντυπη καμπάνια του 500 by Gucci

Κυκλοφορεί η έντυπη καμπάνια του 500 by Gucci

Η διαφημιστική εκστρατεία \"500 by Gucci\" εμφανίζεται από τον Μάιο σε εφημερίδες και περιοδικά lifestyle ανά τον κόσμο, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η ειδική έκδοση του διάσημου Fiat 500, κυκλοφορεί με στυλιστικές τροποποιήσεις από την Frida Giannini, Διευθύντρια Δημιουργικού της Gucci, σε συνεργασία με το Centro Stile της Fiat.

Η φωτογράφηση για τη διαφημιστική εκστρατεία \"500 by Gucci\" ήταν μια ιδέα της Giannini, και έγινε από τους Mert Alas και Marcus Piggott στη Ρώμη με πρωταγωνίστρια το μοντέλο Natasha Poly.

Οι μονοσέλιδες και δισέλιδες καταχωρήσεις θα εμφανίζονται σε διάφορα έντυπα καθ\' όλη τη διάρκεια της φετινής χρονιάς που αποτελεί επέτειο τόσο των 150 χρόνων από την ενοποίηση της Ιταλίας όσο και των 90 χρόνων από την ίδρυση του οίκου Gucci. Το μοντέλο 500 by Gucci είναι αρχικά διαθέσιμο από την 1η Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου αποκλειστικά μέσω online προπαραγγελίας στη διεύθυνση www.500bygucci.com.

Η πρώτη παρουσίαση του αυτοκινήτου πριν από την εμπορική του κυκλοφορία στην Ευρώπη, θα γίνει σε μητροπολιτικές πόλεις όπως το Παρίσι, το Λονδίνο και το Τόκιο, ενώ το μοντέλο 500 by Gucci θα αρχίσει να διατίθεται και στον υπόλοιπο κόσμο μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Η επικοινωνιακή δραστηριότητα υποστήριξης της διεθνούς κυκλοφορίας του 500 by Gucci σχεδιάζεται με την υποστήριξη του Lapo Elkann και του πρακτορείου του \"Independent Ideas\", περιλαμβανομένης της ολοκληρωμένης μαζικής και ατομικής διαφημιστικής προώθησης. Ο Riccardo Ruini είναι υπεύθυνος για την καλλιτεχνική διεύθυνση της διαφημιστικής εκστρατείας.