To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Liquid Media και Luben για τα Goody's Burger House

Liquid Media και Luben για τα Goody's Burger House
Το Luben σε συνεργασία με τη Liquid Media επιμελήθηκε τη νέα διαφημιστική καμπάνια των Goody’s Burger House, για την παρουσίαση του νέου flagship καταστήματος που άνοιξε η δημοφιλής αλυσίδα στο Σύνταγμα.

Κεντρικό θέμα της  διαφημιστικής καμπάνιας, είναι η ανάδειξη του διαχρονικά καινοτόμου χαρακτήρα των Goody’s, που διαρκώς επεκτείνει τις δυνατότητες του μυημένου στη φιλοσοφία των burgers ελληνικού κοινού, ξεκινώντας από τα «τιμημένα» 70s ως τα "sci fi" 20s.

Έχοντας θέσει στο επίκεντρο τους επισκέπτες η συνολική εμπειρία τους στο νέο κατάστημα αναβαθμίζεται, γεγονός που οφείλεται σε αλλαγές όχι μόνο σε επίπεδο design και αισθητικής, αλλά και από την αλλαγή στη φιλοσοφία εξυπηρέτησης που προσφέρει το προσωπικό.

Ο Γενικός Διευθυντής της Liquid Media, Τάκης Γεωργόπουλος δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τη νέα καμπάνια των goody’s που επιμελήθηκε το Luben σε συνεργασία με τη Liquid.  Αποτυπώνει τη δημιουργικότητα, τη διάθεση αλλά και τη σκληρή δουλειά των ανθρώπων που ασχολήθηκαν με την καμπάνια.  Πιστεύω, πως είναι η αρχή μίας σειράς επιτυχιών που θα έρθουν στο άμεσο απαιτητικό μέλλον». 

O Εμπορικός διευθυντής της Β Foundation, Ιωάννης Λαμπρόπουλος τόνισε: «Από τις κιόλας πρώτες μέρες της κοινής πορείας μας, βλέπουμε ότι η Β Foundation και η Liquid Media συνεργάζονται καλύτερα και από τον... Διαμαντίδη και τον Μπατίστ. Τον Σπανούλη και τον Πρίντεζη, αν προτιμάτε! Γίνονται πραγματάκια και στο μέλλον θα δείτε ακόμα πιο πρωτοποριακές και διαδραστικές καμπάνιες»