To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

My Ελλάδα από My market και MullenLowe

My Ελλάδα από My market και MullenLowe
Ευρεία επικοινωνία των σημαντικών στόχων που έχουν πετύχει τα My market, αναφορικά με το πλάνο αναπτυξης.

Ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της αλυσίδας Βερόπουλος και αριθμώντας πλέον 221 σημεία πώλησης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, τα My market επικοινωνούν ευρέως προς το κοινό την επίτευξη πολύ σημαντικών στόχων του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξής τους.

Η MullenLowe δημιούργησε την  καμπάνια My Ελλάδα στοχεύοντας στο να αναδείξει το ότι μια αμιγώς ελληνική αλυσίδα καταφέρνει να πετύχει παρά το τόσο αντίξοο περιβάλλον της κρίσης στο οποίο καλείται να λειτουργήσει.

«Η δική μας Ελλάδα είναι αυτή που τα καταφέρνει στα δύσκολα» λέει η καμπάνια, τεκμηριώνοντας με νούμερα και στοιχεία την ανάπτυξη της αλυσίδας και τη φροντίδα για τη διατήρηση και ανάπτυξη των θέσεων εργασίας για τους ανθρώπους της.

Η καμπάνια μιλά για τον ρόλο των My market  μέσα στην κοινωνία, αναδεικνύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουν  επιτύχει προς πάσα κατεύθυνση: Με τους προμηθευτές, το ανθρώπινο δυναμικό και τον καταναλωτή.

Και καταλήγει ευχαριστώντας όλους για την εμπιστοσύνη και εμπνέοντας για τη συνέχεια. Για τις ακόμα περισσότερες ελληνικές επιτυχίες και θετικές εκβάσεις  που όλοι μας έχουμε τόση ανάγκη.
 
Η καμπάνια ξεκίνησε με τηλεοπτικό spot που επιμελήθηκε η  Blink Productions και καταχωρίσεις και συνεχίζεται με σήμανση στα καταστήματα,  παρουσία στο site και τα social media των My market.