To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα διαφημιστική καμπάνια από την Calvin Klein

Νέα διαφημιστική καμπάνια από την Calvin Klein

Η Calvin Klein παρουσίασε την νέα της παγκόσμια multi-media διαφημιστική καμπάνια για CALVIN KLEIN UNDERWEAR και CALVIN KLEIN JEANS. Η καμπάνια παρουσιάζει μια εξέλιξη στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο call to action #MYCALVINS του brand: Our Family. #MYCALVINS.

Φωνογραφημένο από τον Willy Vanderperre, το πρώτο κεφάλαιο της νέας καμπάνιας έχει ως πρωταγωνίστρια την μουσικό και εικαστική καλλιτέχνη Solange μαζί με μια ομάδα τραγουδιστών/ τραγουδοποιών προσωπικά επιλεγμένων από την ίδια, ανάμεσα στους οποίους είναι οι: Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek και Adam Bainbridge των Kindness. Όλο το cast εμφανίζεται με βασικά κομμάτια από τις σειρές CALVIN KLEIN UNDERWEAR και CALVIN KLEIN JEANS.

Η ομάδα φωτογραφίζεται μαζί ως μια «από επιλογή» μουσική οικογένεια, απεικονίζοντας το μήνυμα της καμπάνιας. Το εξελιγμένο #MYCALVINS concept έχει την οικογένεια στο επίκεντρο, μια έννοια ενότητας μεταξύ δυνατών προσωπικοτήτων, που ενδυναμώνεται περαιτέρω από τον συμβολισμό έντονα Αμερικάνικων στοιχείων. Η καμπάνια αποτυπώνει αυτούς τους δεσμούς και φέρνει στο φως διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να εμπνεύσουμε τις οικογένειες – εξ αίματος ή από επιλογή – να συνδεθούν μεταξύ τους και να γιορτάσουν όλα αυτά που μας ενώνουν. 

Αυτή η παρουσίαση σηματοδοτεί την πρώτη στιγμή της νέας Our Family. #MYCALVINS καμπάνιας, που θα ολοκληρωθεί με μια σειρά λανσαρισμάτων που θα τρέξουν από την εορταστική περίοδο 2017 μέχρι την άνοιξη 2018. Τα ταλέντα που θα παρουσιαστούν εκπροσωπούν το γεφύρωμα διαφορετικών γενεών στιλιστικά, μουσικά και πολιτισμικά. Θα δώσουν ζωή στις ιστορίες ως “Our Family” φέρνοντας την οικογένεια και την κοινότητα στο επίκεντρο της συζήτησης. 

Για πρώτη φορά η μάρκα ενστερνίζεται μια φιλοσοφία που αντλεί δύναμη από τα κοινωνικά δίκτυα για την επικοινωνία της παγκοσμίως επιτυχημένης καμπάνιας #MYCALVINS που λανσαρίστηκε το 2014. Η καμπάνια #MYCALVINS αξιοποιεί τη δύναμη influencer και καταναλωτών που εκφράζονται ελεύθερα και μεγιστοποιεί το φαινόμενο της selfie και του viral image-sharing. Με αυξημένη digital παρουσία σε 12 χώρες και δυναμική outdoor παρουσία σε βασικές αγορές, η καμπάνια  Our Family. #MYCALVINS θα προσεγγίσει ένα παγκόσμιο κοινό.  

TAGS: Calvin Klein