To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα διεθνής καμπάνια για τον καφέ Lavazza

Νέα διεθνής καμπάνια για τον καφέ Lavazza
Η καμπάνια, που δημιούργησε η Young & Rubicam Ιταλίας, γιορτάζει την κοινωνική φύση και τη σημασία της καλύτερης ποιότητας ιταλικού καφέ στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.

Ο καφές είναι «... όχι κάτι που απλά πίνεται ... είναι ένας τρόπος να παραμένουμε ενωμένοι» αυτή είναι η ιδέα που ο Luigi Lavazza είχε στο μυαλό του, όταν ίδρυσε την εταιρεία το 1895. Πάνω από 120 χρόνια αργότερα, η Lavazza συνεχίζει να προσφέρει την καλύτερη κοινωνική εμπειρία ιταλικού καφέ σε όλο τον κόσμο, εμπνευσμένη από το ίδιο πάθος και τα διδάγματα του ιδρυτή της. Με τίτλο «Born Social in 1895», η νέα διεθνής διαφημιστική καμπάνια της Lavazza γιορτάζει την κληρονομιά και τη συνεχή σημασία των εμπειριών αυθεντικής ιταλικής ποιότητας καφέ στην καθημερινή ζωής των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.



 «Η νέα διεθνής καμπάνια επικοινωνίας αποτελεί μια ωδή στον καφέ και επικεντρώνεται στην κοινωνική φύση του», σχολίασε o Carlo Colpo, Head of Advertising & Media της Lavazza. «Στόχος μας με την εκστρατεία “Born Social in 1895” είναι να αφηγηθούμε την ιστορία πώς 20 δισεκατομμύρια φλυτζάνια απολαυστικού καφέ Lavazza κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο βοηθούν στην οικοδόμηση σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων: πράγματι, μπορούμε να πούμε πως ο καφές Lavazza είναι το πραγματικό κοινωνικό δίκτυο από το 1895». 



 Η δημιουργικότητα πίσω από την καμπάνια “Born Social in 1895” αποτελεί συνέχεια της εκστρατείας του 2015 με τίτλο “There is More To Taste”, η οποία επικεντρωνόταν στα ταξίδια του Luigi Lavazza προκειμένου να ανακαλύψει την προέλευση του καφέ. Η νέα καμπάνια κινείται πέρα από μια προσωπική προσέγγιση αφήγησης του brand προς μια πιο καταναλωτική προοπτική, χάρη σε μια ομάδα επαγγελματιών παγκόσμιου κύρους που συμμετέχουν σε αυτό το έργο. Το διαφημιστικό σποτ είναι μια ωδή στον καφέ, βασισμένο στη μεγάλη επιτυχία του "My Girl", που αφηγείται με ειρωνεία τις διαφορετικές ιστορίες που παρουσιάζονται.



 Το διαφημιστικό σποτ σκηνοθετήθηκε από τους κορυφαίους βραβευμένους Αργεντινούς κινηματογραφιστές Augusto Gimenez Zapiola και Martin Romanella, διάσημους για το οπτικό στυλ και την ικανότητα τους να επικοινωνούν την ανθρώπινη εμπειρία με έναν ιδιαίτερα προσωπικό τρόπο. Η διαφήμιση, είναι διαθέσιμη σε μορφή 15, 20 και 30 δευτερολέπτων, ενώ έχει δημιουργηθεί και μία εκδοχή 80 δευτερολέπτων για τα social media.

Την παραγωγή της καμπάνιας έκανε η Young & Rubicam Ιταλίας, ενώ η προβολή της ξεκίνησε πρώτα στη Γερμανία τον Φεβρουάριο του 2017. Στη συνέχεια, η καμπάνια θα προβληθεί σε πολλές άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια του χρόνου.


Στην Ελλάδα, η καμπάνια θα προβάλλεται στην τηλεόραση και τα ψηφιακά μέσα από τις 6 Μαρτίου για 4 εβδομάδες και από τις 10 Απριλίου έως τις 7 Μαΐου.
TAGS: Lavazza