To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα digital καλοκαιρινή καμπάνια για τον Nescafé Frappé από την OgilvyOne

Νέα digital καλοκαιρινή καμπάνια για τον Nescafé Frappé από την OgilvyOne

Η OgilvyOne Athens υπέγραψε τη digital καλοκαιρινή καμπάνια που πραγματοποιήθηκε για τον Nescafé Frappé με τίτλο "Ταξίδι στο χρόνο".

Η καμπάνια ξεκίνησε με ένα internet promo video που καλούσε τους χρήστες να δηλώσουν συμμετοχή ,για εκείνους και την παρέα τους, για ένα ταξίδι στο χρόνο. Ένα ταξίδι χωρίς κινητά τηλέφωνα και Internet. Οι ενδιαφερόμενοι δήλωσαν τη συμμετοχή τους όοοχι στο Facebook αλλά καλώντας σε μια τηλεφωνική γραμμή, όπως δηλαδή θα έκαναν αν βρίσκονταν στην δεκαετία του 90’’.

H τυχερή παρέα του Nescafé Frappé αφού παρέδωσε όλες τις ηλεκτρονικές της συσκευές έπρεπε να διαλέξει προορισμό, να κλείσει εισιτήρια και ξενοδοχείο έχοντας στη διάθεσή της ένα σταθερό τηλέφωνο, έναν χάρτη της Ελλάδος και έναν ταξιδιωτικό οδηγό. Παιδεύτηκαν αρκετά αλλά τελικά τα κατάφεραν και ξεκίνησαν το ταξίδι τους για την Σκόπελο. 

Καθ’ όλη τη διάρκεια των διακοπών τους στο νησί και μη έχοντας στη διάθεσή τους τα κινητά τους τηλέφωνα κλήθηκαν να φέρουν εις πέρας διάφορα challenges ενώ παράλληλα βιντεοσκοπούνταν. Κάποια από αυτά ήταν να βγάλουν μια selfie στην οποία να είναι και τα 5 μέλη της παρέας μέσα χρησιμοποιώντας φωτογραφική μηχανή μιας χρήσεως και να βρουν σε ποια παραλία του νησιού γυρίστηκε η ταινία Mamma Mia.

Οι χρήστες μπορούσαν να παρακολουθήσουν ζωντανά μέσα από stories σε Snapchat (nescafefrappe) & Instagram (@nescafegreece) τι συνέβαινε στο νησί. Κάτι που άγγιξε κατά πολύ το ενδιαφέρον του κοινού αφού τα Snapchat stories συγκέντρωσαν οργανικά 45.000 views και τα Instagram Stories 55.000 views. Τα videos της καμπάνιας δημοσιευτήκαν σε Facebook και YouTube τα οποία από τις πρώτες κιόλας μέρες συγκέντρωσαν συνολικά πάνω από 1.330.000 views και 4.000 engagements χρηστών.

Με αυτή την ιδέα, ο Nescafé Frappé παρουσίασε πώς ήταν η ζωή πριν την εξέλιξη της επικοινωνίας και απέδειξε πως παρόλο που η ζωή ήταν πιο μπερδεμένη χωρίς την τεχνολογία, υπήρχε μία μορφή επικοινωνίας τόσο προηγμένη, αποτελεσματική και ελεύθερη, που ακόμη και σήμερα παραμένει αξεπέραστη: ο Nescafé Frappé.