To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα εταιρική ταυτότητα από την LG

Νέα εταιρική ταυτότητα από την LG
Νέα εταιρική ταυτότητα από την LG

Με στόχο να υπογραμμίσει την αφοσίωση της και να προσφέρει αξίες και εμπειρίες χρήσης που τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, η LG Electronics (LG) παρουσιάζει μια νέα εταιρική ταυτότητα, η οποία έχει ως κεντρικό μήνυμα “Όλα είναι Δυνατά - It’s All Possible”.

Η νέα αυτή επικοινωνιακή πλατφόρμα, αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση των πολλών αλλαγών που έχουν συντελεστεί τα τελευταία χρόνια, τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας, όσο και σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς. Η νέα πελατο-κεντρική πλατφόρμα μεταφέρει το βασικό μήνυμα της LG, ότι στόχος της είναι να εμπνέει, να παρακινεί και να φέρνει το χαμόγελο στα χείλη των καταναλωτών.

Βασισμένες στις αρχές διοίκησης της εταιρείας, η νέα εταιρική ταυτότητα και πλατφόρμα επικοινωνίας σχεδιάστηκαν με στόχο να ενδυναμώσουν τη σχέση του brand ‘LG’ με τους καταναλωτές, στοιχείο ιδιαιτέρως σημαντικό σε μια άκρως ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά. Η LG συνεχώς αναζητά τρόπους να προσφέρει εμπειρίες στους καταναλωτές, μέσα από μοναδικά προϊόντα τα οποία εμπνέεται, αφού πρώτα αφουγκραστεί τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, ώστε να μπορεί να τους παρέχει λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους.

Η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας θα λειτουργήσει συμπληρωματικά προς την εταιρική ταυτότητα της LG ‘Life’s Good’ και θα αποτελέσει μια ενιαία φωνή με παγκόσμιο βεληνεκές, η οποία θα διασφαλίζει τη συνέπεια των μηνυμάτων σε όλα τα μέσα επικοινωνίας: τηλεόραση, έντυπα, outdoor και digital media. Την 1η Αυγούστου, η LG θα παρουσιάσει για πρώτη φορά τη νέα της πλατφόρμα μέσα από ένα βίντεο το οποίο θα προβληθεί στη γιγάντια οθόνη στην Times Square της Νέας Υόρκης, καθώς και στην ιστοσελίδα www.LG.com.

Στη συνέχεια, η νέα παγκόσμια στρατηγική επικοινωνίας της LG θα γίνει γνωστή στους καταναλωτές με κάθε πρόσφορο μέσο επικοινωνίας, όπως μεταξύ άλλων, με online και έντυπες διαφημίσεις, με προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα και με ειδικές εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της παρουσίασης νέων προϊόντων, όπως αυτή που έχει προγραμματιστεί στη Νέα Υόρκη για το νέο πολυαναμενόμενο smartphone LG G2, στις 7 Αυγούστου.

«Η νέα προϊοντική ταυτότητα και η καινούρια πλατφόρμα επικοινωνίας θα μας δώσουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε στους καταναλωτές ότι η LG δεν είναι ένας ακόμη κατασκευαστής ηλεκτρονικών προϊόντων, αλλά αποτελεί μια δύναμη θετικών αλλαγών στις ζωές όλων μας» σημείωσε ο κ. Ki-wan Kim, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής παγκόσμιου μάρκετινγκ στην LG Electronics. «Για να μπορεί να σχεδιάζει λύσεις που μας διευκολύνουν και προσθέτουν χαρά στην καθημερινότητά μας, η LG φροντίζει να αντλεί την έμπνευσή της από τους καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο. Το μήνυμα ‘Όλα είναι Δυνατά– It’s All Possible’ θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε τη φήμη μας ως μια εταιρεία που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο και έχει τη δύναμη να κάνει τους πελάτες της να χαμογελούν».